Releasekalender | Shops | Deals

26 mei dalen de prijzen van release ps5 games oa demon souls, spider-man, sackboy ook enkele ps4 games van sony, welke prijs ze zullen hebben is nog niet bekend
 
26 mei dalen de prijzen van release ps5 games oa demon souls, spider-man, sackboy ook enkele ps4 games van sony, welke prijs ze zullen hebben is nog niet bekend

Merci. Ik dacht iets gelezen te hebben hierover, maar kon het niet meer vinden. Nog eventjes afwachten vooraleer k nieuwe game koop. :D
 
Toch wel teleurgesteld in de Days of Play qua prijzen.
Spiderman ultimate gaat maar 10 euro af.
Enigste dat iets of wat interessant lijkt is The last of us 2 + ghost of tsushima (in mijn ogen)

Ofwel zijn die deals nog niet actief :unsure:
 
Die dalingen zijn om mee te lachen…
-10€ noem ik zeker geen deals , het huidige probleem van Sony die de volledige store beheren en het niet toe laten aan andere verkopers digitale games te verkopen.
Als je dat vergelijkt met Xbox daar kan je online serieuze deals doen.
 
Deze sale is misschien inderdaad niet fantastisch, maar langs de andere kant zijn er wel vaak goede deals te doen op de PS Store hoor. Ik volg ze vaak op. Zeker in combinatie met psn-tegoed topups van 50euro voor 40 euro via cdkeys :)
 
Returnal staat 52.9 € in media markt, bijna 30€ minder dan een kleine maand geleden.
 
Wolfenstein Alt History Collection voor 21,99 euro bij bol.com

WRC 9 (PS5) voor 27,99 euro bij bol.com
 

Niet op voorraad.
Tijdens de days of play kan je ook 12 maanden ps plus scoren voor 43,99 eur bij game mania (code digitaal)

Heb zelf nog een bon liggen van 5 eur voor mijne verjaardag, no brainer dus, al had ik het graag in de store gekocht met mijn telefoon krediet dus, maar als die actie er komt verleng ik nog bij voor een extra jaartje ;)
 
Terug
Bovenaan