Releasekalender | Shops | Deals


Witcher 3 voor 5,99 euro
of €9,99 voor de GOTY editie met beide uitbreidingen (zeker z'n geld waard imo)
 
Heeft er iemand ondertussen al games besteld na 01/01/2021 bij een Britse webshop bv: base.com?

Ik heb gemerkt dat er geen BTW meer wordt aangerekend op de games als je naar de betalingspagina gaat. Dus je game is iets goedkoper maar worden er dan extra kosten aangerekend door de postbode als je je pakketje ontvangt?

Graag een duidelijk antwoord ;-)
 
Heeft er iemand ondertussen al games besteld na 01/01/2021 bij een Britse webshop bv: base.com?

Ik heb gemerkt dat er geen BTW meer wordt aangerekend op de games als je naar de betalingspagina gaat. Dus je game is iets goedkoper maar worden er dan extra kosten aangerekend door de postbode als je je pakketje ontvangt?

Graag een duidelijk antwoord ;-)
Ik kan niet spreken over games, maar onlangs paint kits gekocht (voor miniatures) via een UK-webshop. Niet aan gedacht en uiteindelijk € 42 taxen en BTW moeten betalen op een bestelling van € 70... Games zijn wel iets anders, maar normaal wordt alles vanaf € 20 gecontroleerd bij de douane.
 
Ik kan niet spreken over games, maar onlangs paint kits gekocht (voor miniatures) via een UK-webshop. Niet aan gedacht en uiteindelijk € 42 taxen en BTW moeten betalen op een bestelling van € 70... Games zijn wel iets anders, maar normaal wordt alles vanaf € 20 gecontroleerd bij de douane.
Het is dus blijkbaar niet meer aan te raden om games te bestellen in de UK. Iets wat ik vroeger vaak deed..
 
Enig idee waar je goedkope Nintendo e-shop cards kunt kopen? Voor de Playstation kocht ik altijd op cdkeys.com maar daar krijg je amper 50 cent korting
 
Laatst bewerkt:
Heeft er iemand ondertussen al games besteld na 01/01/2021 bij een Britse webshop bv: base.com?

Ik heb gemerkt dat er geen BTW meer wordt aangerekend op de games als je naar de betalingspagina gaat. Dus je game is iets goedkoper maar worden er dan extra kosten aangerekend door de postbode als je je pakketje ontvangt?

Graag een duidelijk antwoord ;-)
info base.com

Shipments to the EU​

From 1st January 2021, following the UK’s exit from the EU and the end of the Transition Period, we will no longer be charging EU VAT or UK VAT on shipments to countries in the EU.
EU customers will be responsible for paying any local VAT, import duties and handling fees on their orders to their country’s local customs or postal services.
For guidance:
Currently, goods imported into the EU with value under € 22 are exempt from VAT
Goods imported into the EU with value over € 22 but under € 150 are subject to VAT at your local rate.
Goods imported into the EU with value over € 150 are subject to VAT at your local rate along with any applicable customs duties.
We will NOT be responsible for any taxes, duties or handling fees that become payable on your order. Please check the situation with the VAT and Customs Authorities in your country.
 
Er zijn een nog een paar, volledige lijst:

16x9_ALL.jpg
 
Ik ben die bovenste rij aan't binnenhalen met uitzondering van Rez, geen idee of die spellen mij gaan kunnen bekoren want is totaal niet mijn genre zo te zien.
 
Subnautica even halfuurtje gespeeld, niks voor mij voorlopig.

Wat rondzwemmen op zoek naar brokstukken en proberen uwe reddingspod te repareren, het zal mss nog wel beter worden want krijgt goeie commentaar.
 
Collega had het mij ook aangeraden. Ook binnengehaald alles buiten de vr.. Kzie dan wel of het iets is.

Abzu, wtf is dat :rofl:Not my thing
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan