Releasekalender | Shops | Deals

Handige lijst, @Coolguy! Ik kijk ook uit naar de Ghost of Tsushima Director's Cut, maar ook naar Kena en naar Hades. Deze laatste komt op 13/8 ook uit op PS4 en PS5.
 
Ik twijfel ook ... maar als ze meer gameplay gaan tonen denk ik dat ik zal plooien.
Ik vind het gewoon kl*te dat ge bij een preorder niet meer 'achteraf betalen' kunt kiezen. Nu moet je al betalen voor een game die maar eind dit jaar uitkomt.
 
Ik vind het gewoon kl*te dat ge bij een preorder niet meer 'achteraf betalen' kunt kiezen. Nu moet je al betalen voor een game die maar eind dit jaar uitkomt.
Waarom zou je nog een pre-order doen?
Wil je het day-one dan bestel je 2 dagen voor hij uitkomt. Nu al iets geen bestellen en betalen dat pas veel later uitkomt heeft 0,0 zin.
 
Waarom zou je nog een pre-order doen?
Wil je het day-one dan bestel je 2 dagen voor hij uitkomt. Nu al iets geen bestellen en betalen dat pas veel later uitkomt heeft 0,0 zin.
In dit geval omdat de prijs NU lager is. Als de promo maar tijdelijk is zal het tegen de release volle pot zijn.
Verder alleen voor preorder bonussen.
Vroeger kon je achteraf betalen ook bij een preorder. Vond ik het dan ergens anders nog goedkoper of met betere extra's dan annuleerde je het gewoon zonder poespas.
 
In dit geval omdat de prijs NU lager is. Als de promo maar tijdelijk is zal het tegen de release volle pot zijn.
Verder alleen voor preorder bonussen.
Vroeger kon je achteraf betalen ook bij een preorder. Vond ik het dan ergens anders nog goedkoper of met betere extra's dan annuleerde je het gewoon zonder poespas.
Dit dus. Voor hetzelfde geldt vervalt die Select-promo volgende week.
 
Vandaag kwam normaal gezien ace attorney chronicles voor de switch uit dacht ik? Maar ik vind precies geen winkel waar hij verkocht wordt...
 
Vandaag kwam normaal gezien ace attorney chronicles voor de switch uit dacht ik? Maar ik vind precies geen winkel waar hij verkocht wordt...
Komt misschien eens niet fysiek uit in Europa?

In Azië is hij fysiek verkrijgbaar.

Nog releases die ik balen vind dat ze hier niet fysiek beschikbaar zijn: Legennd of Mana Remaster, SaGa Frontier Remaster, etc. :headshake:
 
Vandaag kwam normaal gezien ace attorney chronicles voor de switch uit dacht ik? Maar ik vind precies geen winkel waar hij verkocht wordt...

 
Vorige week ontdekt dat game mania oudenaarde niet meer bestaat, stond ik daar met games om in te ruilen :cautious: . Volgens mij zijn gameshops toch een uitstervend ras aan het worden.
 
Vorige week ontdekt dat game mania oudenaarde niet meer bestaat, stond ik daar met games om in te ruilen :cautious: . Volgens mij zijn gameshops toch een uitstervend ras aan het worden.
Die is daar al weg van eind januari, ben daar op het einde nog geweest om een controller te wisselen in garantie heel onvriendelijk persoon toen.
 
Terug
Bovenaan