Da's een geruststelling, merci.Niemand die dat checkt hoor, dus er gebeurt niets.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Da's een geruststelling, merci.Niemand die dat checkt hoor, dus er gebeurt niets.
Euhm, dat was zo op tv in de winter en we zagen dat het in België al herfst was en daar nog zomer.lmao hoe kom je nu op zo'n vergelijking??
Teveel blind getrouwd gekeken ofzo.
De covidsafe app staat normaal gezien op dezelfde voet. Maar die wordt in Frankrijk niet overal goed ingelezen. Dus Europees certificaat inderdaad veiliger. Maar ik kon toch op verschillende plekken ook met de covidsafe app (die QR-code) binnen raken, die verschilt dus alleen van de Europese QR-code. Weer een mooi staaltje ambtenaren-knoeierij. Beide QR-codes bevatten dezelfde informatie.Ja, die is verplicht.
In Parijs werd hier streng op gecontroleerd. In elk café/restaurant dat ik ben geweest, zag ik toeristen die geweigerd werden omdat ze het niet bij zich hadden of gewoon niet gevaccineerd waren maar toch probeerden.
In meer rurale gebieden zal dit minder streng gecontroleerd worden maar het is een kleine moeite om dit bij je te hebben.
Tip: print uw vaccinatiebewijs af. Je wil niet ergens geweigerd worden omdat de batterij van je smartphone leeg is...
Kan je gewoon het papieren certificaat meenemen of moet dat een app zijn in frankrijk?De covidsafe app staat normaal gezien op dezelfde voet. Maar die wordt in Frankrijk niet overal goed ingelezen. Dus Europees certificaat inderdaad veiliger. Maar ik kon toch op verschillende plekken ook met de covidsafe app (die QR-code) binnen raken, die verschilt dus alleen van de Europese QR-code. Weer een mooi staaltje ambtenaren-knoeierij. Beide QR-codes bevatten dezelfde informatie.
Wij hebben telkens het papieren cert. Laten zien voor op het terras. Werd niet moeilijk over gedaanKan je gewoon het papieren certificaat meenemen of moet dat een app zijn in frankrijk?
NeeHadden enkel covid safe uitgeprint. Elke cafe, restaurant, hotel nam een foto van het blad. Zou eigenijk ook wel in België moeten gebeuren
Ja iedereen op IZ in Brussel is een niet gevaccineerd persoon... Nuff Said
Test afgenomen rond 20u, nergens moeten wachten.. Resultaat rond 14 u daags nadien.Iemand ervaringen met een test als terugkerende reiziger op Brussels Airport? Hoe lang moet je ongeveer wachten op je resultaat?
Test afgenomen rond 20u, nergens moeten wachten.. Resultaat rond 14 u daags nadien.
Gewoon tot daar stappen. Gaat snelIemand ervaringen met een test als terugkerende reiziger op Brussels Airport? Hoe lang moet je ongeveer wachten op je resultaat?
Ik had een afspraak gemaakt maar er stond op dat moment niemand te wachten dus op minder dan 5min was ik alweer buitenOk thx, heb je een afspraak gemaakt voor die test? of gewoon uit de luchthaven naar daar gestapt?
En uit nieuwsgierigheid, hoe snel had je jouw test?Gewoon tot daar stappen. Gaat snel
Nog nooit laten testen daar. Maar ik werk op de luchthaven. Dat gaat daar goed vooruit hoor. Die verdienen veel geld aan die tests. Dus hoe meer hoe lievernieuwsgierigheid, hoe snel had je jouw test?

Papier is ok, digitaal ook. Gewoon een code die ze kunnen scannen.Kan je gewoon het papieren certificaat meenemen of moet dat een app zijn in frankrijk?
Nee inderdaad, ze moeten gewoon stoppen met hun belachelijke maatregelen.
Pff... Vermoeiend, zet is een andere plaat op. Praktisch iedereen die een gemiddeld aantal hersencellen bevat is nu volledig gevaccineerd. Het kost u geen enkele, maar dan ook geen enkele moeite om die app op uw gsm te zetten en te laten zien bij het binnenkomen van eenders welke plaats.Nee inderdaad, ze moeten gewoon stoppen met hun belachelijke maatregelen.