Pops & bangs en politie

Tot je wielertoeristen tegenkomt! Dan wil je weer achter een johny rijden. Tot je achter een johny rijdt, dan wil je weer over wielertoeristen rijden.
Ook waar 😝
Enigste is dat ik van wielertoeristen enkel op de baan last van heb, luide uitlaten ook binnen in huis.
 
Lekker zo ne M2.
Zo staat er hier door de week ook ene vaak die hier werkt. Hoor dat ding altijd starten, kan daar wel van genieten. :unsure:
Ja ben ook nog steeds verliefd op het geluid. Ik durf wel zeggen dat dit de beste en meest uitdagende auto is die ik al gehad heb.
 
Ik ken iemand die zegt dat meer pk’s steken bv €1400 kost maar als de uitlaat ook moet ‘ontploffen’ en dergelijke dat dat meer dan €5000 kost. Klopt dat??
 
MrZfX2n.jpg
 
Ik ken iemand die zegt dat meer pk’s steken bv €1400 kost maar als de uitlaat ook moet ‘ontploffen’ en dergelijke dat dat meer dan €5000 kost. Klopt dat??
Nee.
1) Meer PK's steken kost 690€ (Hyundai i30N als voorbeeld
2) een nieuwe uitlaat kost u misschien 5000€, waarom zou je dan ooit zoveel betalen voor enkel wat software? Ik vermoed dat pops & bangs tussen 100 en 200€ kost.
 
Hij bedoelt misschien dat de nieuwe motor op termijn €5000 kost omdat de oude kapot gepopt en gebangd is. :unsure:
 
Hoe doen ze dat met moto's dan? Wij hebben er eentje die altijd gorgelt als je van de gas afkomt.
 
Pops & bangs kan allemaal maar als alle katalysatoren gestript zijn en je dus je downpipes en/of middendemper vervangen hebt.
Uiteraard moet dit achteraf dan ook ingeprogrammeerd worden door negatieve timings.
 
Laatst bewerkt:
Pops & bangs kan allemaal maar als alle katalysatoren gestript zijn en je dus je downpipes en/of middendemper vervangen hebt.
Uiteraard moet dit achteraf dan ook ingeprogrammeerd worden door negatieve timings.
Klopt niet wat je zegt.
 
Terug
Bovenaan