Pops & bangs en politie

Wel off-topic maar om het nog eens over die sociale woningen te hebben. Tegenwoordig poten ze die overal neer. Wij wonen in een nieuwbouw wijk en de helft van de wijk hebben ze omgetoverd in sociale woningen. Nu is er een 2de verkaveling bij gekomen en jaja.. 3/4de sociale woningen met de helft van dat marginaal rattenvolk in.

En idd met 5 wrakken van auto's en 3 boosters in 1 huis en de vader die dan in zijn onderlijfje door de wijk rijdt op 1 van die boosters al roepen achter zijn ontsnapte stafford denkende dat hij nog steeds 16 is.
 
Wel off-topic maar om het nog eens over die sociale woningen te hebben. Tegenwoordig poten ze die overal neer. Wij wonen in een nieuwbouw wijk en de helft van de wijk hebben ze omgetoverd in sociale woningen. Nu is er een 2de verkaveling bij gekomen en jaja.. 3/4de sociale woningen met de helft van dat marginaal rattenvolk in.

En idd met 5 wrakken van auto's en 3 boosters in 1 huis en de vader die dan in zijn onderlijfje door de wijk rijdt op 1 van die boosters al roepen achter zijn ontsnapte stafford denkende dat hij nog steeds 16 is.
Dat komt simpelweg door een falend beleid daarrond. Je hebt een groep die elk jaar groeit, je bouwt hiervoor natuurlijk sociale woningen, maar ipv deze te verhuren verkoop je ze. Natuurlijk kan je die mensen dan ook nooit meer uit hun huis zetten, ook al is hun situatie verbeterd.
Zo verklein je die wachtlijsten natuurlijk nooit, en kan je sociale woningen blijven bijbouwen...
 
Dat komt simpelweg door een falend beleid daarrond. Je hebt een groep die elk jaar groeit, je bouwt hiervoor natuurlijk sociale woningen, maar ipv deze te verhuren verkoop je ze. Natuurlijk kan je die mensen dan ook nooit meer uit hun huis zetten, ook al is hun situatie verbeterd.
Zo verklein je die wachtlijsten natuurlijk nooit, en kan je sociale woningen blijven bijbouwen...
Sociale KOOPwoningen zijn inderdaad een dikke farce. Ik zag hier in de gemeente onlangs zo'n koopwoningen van ~35 jaar oud voor 300K te koop staan. Dat is quasi het tienvoud van de oorspronkelijke prijs. Die mensen hebben dus heel hun leven quasi gratis gewoond en cashen nu nog eens dik uit op kosten van de belastingbetaler.
 
Vandaag nog eens gespot, petje en al... Bijna een karikatuur... Uitlaat open en met hoge snelheid naar een oversteekplek waar altijd super veel fietsers passeren vlammen. Toffe kerel precies...
 
7pYuJx5.png
 
Mooi initiatief, ik ben benieuwd of het veel zal uithalen.
Hoe kan een te luide uitlaat eigenlijk voor levensgevaarlijke situaties zorgen?
Denk dat het eerder de bijhorende rijstijl van sommigen is die voor zo'n situaties zorgt en niet de luide uitlaat 😋
 
Mooi initiatief, ik ben benieuwd of het veel zal uithalen.
Hoe kan een te luide uitlaat eigenlijk voor levensgevaarlijke situaties zorgen?
Ik vraag me wel af wat ze gaan doen eens een gehomologeerde wagen in beslag wordt genomen. Want lang zal dat niet duren he, de meeste golfjes maken bijlange niet zoveel lawaai als een standaard Lamborghini bvb.
 
Ik vraag me wel af wat ze gaan doen eens een gehomologeerde wagen in beslag wordt genomen. Want lang zal dat niet duren he, de meeste golfjes maken bijlange niet zoveel lawaai als een standaard Lamborghini bvb.
Ik denk dat er ook heel veel zal afhangen van de situatie. Je kan ook evengoed rustig rijden. Een Porsche met sportuitlaat (zonder kleppen) kan je ook gewoon rustig mee door de dorpskern rijden zonder dat je de hele straat moet lastigvallen met je autokeuze.
Bij sommige motoren is dat wel anders, zelfs in de meest comfortabele rijstijl zijn er bepaalde types die ongelofelijk veel herrie maken.
Maar ik vraag me af of die wel origineel zijn, of gewoon een of andere aftermarket die waarschijnlijk nooit door de keuring zou geraken (staat dit eigenlijk nog op de planning, om een keuring te verplichten voor motoren?).
 
Ik vraag me wel af wat ze gaan doen eens een gehomologeerde wagen in beslag wordt genomen. Want lang zal dat niet duren he, de meeste golfjes maken bijlange niet zoveel lawaai als een standaard Lamborghini bvb.

Nog nooit staande gehouden door de grijze muizen vd verkeerspolitie? Die zijn keurstation overste + gt 1 champ + wrc piloot + pastoor al in 1. Is het dan de helft vh arrestatie team vrouwelijk heb je het zeker vlaggen. Hun opleiding is alvast een lachertje...
 
als uw auto/moto volledig origineel is dan kunnen ze dit zomaar toch niet doen?
zou wel straf zijn.
is volgens mij ook gewoon een stok om 'regelmatige' overtreders te pakken
 
Terug
Bovenaan