Pops & bangs en politie

Nie echt, er zijn wagens die stock ook vlammen geven en wel een katalysator hebben.
 
Cats gaan inderdaad nogal rap er door vliegen nochtans.
Ale bij deftige backfire, alst maar beetje veredeld pruttelen is misschien niet.
Oorspronkelijk kon je geen pops&bangs krijgen met een kat, dan was het onmogelijk om vlammen te hebben, dan was het mogelijk maar niet voor lang, ...
Hij was dus origineel niet juist, de stelling continue afzwakken maakt het niet correcter.
 
Cats gaan inderdaad nogal rap er door vliegen nochtans.
Ale bij deftige backfire, alst maar beetje veredeld pruttelen is misschien niet.
Ik ken quasi geen auto's die effectief vlammen hebben. Buiten Lamborghini dan.
Voor pops and bangs moet uw turbo en uitlaat voorzien zijn, maar je moet zeker niet perse uw katalysator eruit halen. Dat zou namelijk willen zeggen dat geen enkele auto dat kan en door de keuring geraakt.
 
Ik ken quasi geen auto's die effectief vlammen hebben. Buiten Lamborghini dan.
Voor pops and bangs moet uw turbo en uitlaat voorzien zijn, maar je moet zeker niet perse uw katalysator eruit halen. Dat zou namelijk willen zeggen dat geen enkele auto dat kan en door de keuring geraakt.
Alsof mensen hun uitlaat Nie versteken om naar de keuring te gaan, welkom in de wereld van modded auto's zou ik zeggen :')

 
Oorspronkelijk kon je geen pops&bangs krijgen met een kat, dan was het onmogelijk om vlammen te hebben, dan was het mogelijk maar niet voor lang, ...
Hij was dus origineel niet juist, de stelling continue afzwakken maakt het niet correcter.
Klopt, maar ik had het ook over iets anders vanwaar gasten minuten lang vlammen uit hun uitlaat laten komen tot waaraan toe de uitlaat roodgloeiend staat. Dan zijn u kats snel weg en mogelijk ook heel je wagen :whistle:.

En inderdaad Brecht ik ken mensen genoeg die hun dempers verwisselen of iemand bij de keuring goed kennen...
 
Er is hier in de buurt een gewrapte M2 met een aangepast uitlaat, zo te horen een decat of zo want dat ding knalt echt ongelooflijk... Ik vind een straight 6 doorgaans heel fijn klinken, maar zonder cat knalt zo'n blok toch te veel en te hard... Als die nog een klept heeft in zijn uitlaat, staat die altijd open, ook als die met 90 per uur door onze zone 30 vlamt in de avond...
 
Er is hier in de buurt een gewrapte M2 met een aangepast uitlaat, zo te horen een decat of zo want dat ding knalt echt ongelooflijk... Ik vind een straight 6 doorgaans heel fijn klinken, maar zonder cat knalt zo'n blok toch te veel en te hard... Als die nog een klept heeft in zijn uitlaat, staat die altijd open, ook als die met 90 per uur door onze zone 30 vlamt in de avond...
Welke regio?
 
Daar ken ik niet echt iemand met een gewrapte M2. Zowieso is de cold start op een M2 al luid en met een downpipe wordt dat alleen maar erger 😃.
ik rijd zelf heel weinig meer met de kleppen open sinds ik die downpipe heb gestoken.
 
Is dat diej met de nr. plaat 9-5 Sucks? Dat is echt wel ne luide bak.
Die is hier uit de buurt inderdaad, ding maakt echt absurd lawaai. Heb ook de indruk dat hij het ofwel niet kan instellen, ofwel vrij asociaal is (om 23u 's avonds door een woonwijk met vol geluid doortrekken...).
 
Ik ben zo ooit eens gaan praten met de overbuur. Die was nieuw int straat en kwam niet overeen met zijn andere buur. Die vond er dan niets beters op dan iedere keer hij vertrok/terugkwam van zijn shiften volle bak gas te geven. Heb hem vriendelijk gezegd dat hij hopelijk besefte dat hij zo gans het straat aant kloten was en dat misschien wel problemen ging geven met de verstandhouding. Diene had dus effectief niet door dat iedereen daar last van had :unsure:
 
Is dat diej met de nr. plaat 9-5 Sucks? Dat is echt wel ne luide bak.
Zijn plaat heb ik nog nooit kunnen spotten. Is dat zo'n goud gewrapte? Ik weet niet of het een gewone of een M2C is eigenlijk. Deze draait zijn hand er ook niet voor om op uren waarop de kinderen in hun bed liggen eens goed door de zone 30 te knallen op een manier dat zijn uitlaat het meest knalt...

Ik ben zo ooit eens gaan praten met de overbuur. Die was nieuw int straat en kwam niet overeen met zijn andere buur. Die vond er dan niets beters op dan iedere keer hij vertrok/terugkwam van zijn shiften volle bak gas te geven. Heb hem vriendelijk gezegd dat hij hopelijk besefte dat hij zo gans het straat aant kloten was en dat misschien wel problemen ging geven met de verstandhouding. Diene had dus effectief niet door dat iedereen daar last van had :unsure:
Snap ik, dat doe je niet...

Ik start de mijne (en dat is dan nog een OPF versie, de stilste die er is) ook altijd in Comfort als ik hier weg rij of toe kom. Dat doe je niet op een plek waar mensen wonen / slapen...
 
Zijn plaat heb ik nog nooit kunnen spotten. Is dat zo'n goud gewrapte? Ik weet niet of het een gewone of een M2C is eigenlijk. Deze draait zijn hand er ook niet voor om op uren waarop de kinderen in hun bed liggen eens goed door de zone 30 te knallen op een manier dat zijn uitlaat het meest knalt...

Dat was eerst ne groen chrome en nu is die mat zwart gewrapt, als ik mij ni vergis.
 
Terug
Bovenaan