Pieterjan94
Well-known member
Hoe zie je dat heruitvinden van de trado's precies? Wat moet ik mij daar bij voorstellen? In the end zijn dat dezelfde partijleden, dezelfde experten, dezelfde mensen op de studiedienst,... Dus in the end is het toch sowieso oude wijn in nieuwe zakken?Nutshell: ik hoop dat de boel zodanig geblokkeerd zit (want nu passen ze er nog een mouw aan) dat ook de trado's zich moeten heruitvinden, zonder dat VB iets van zijn partijpunten kan uitvoeren. Meest ideale scenario, voor mij.
Persoonlijk denk ik vooral dat we vandaag dermate "gepolariseerd" zijn, of ons terugtrekken in de eigen loopgraven, waardoor er gewoon te weinig gepraat wordt. We leven gewoon met heel veel verschillende belangen, visies, ideeën samen, en het doel is om uiteindelijk langs elkaar te kunnen leven en liefst zonder elkaar te kop in te slaan. Ik denk dat praten uiteindelijk nog het beste is. Dat er vaak zaken uit de bus komen waar we niet blij van worden is normaal, want de politiek draait nooit rond één kiezer.
Waarmee ik niet wil zeggen dat er geen problemen zijn, maar ik denk niet dat die problemen IT-gewijs magisch verholpen gaan zijn door eens op de resetknop te duwen.