Het is nochtans één hoek in dit debat die duidelijk pro het censureren van bepaalde meningen is, en dat zijn niet degenen die hier momenteel klagen.
Ik wil hier nog één keer antwoorden, en dan is het voor mij ook wel genoeg geweest met dit seizoen van het Feedback topic. De enige posts die hier op dit forum "gecensureerd" worden, zijn posts die ofwel bewust foutieve informatie verspreiden, ofwel beledigende posts. En dan doen de mods vaak nog de moeite om gewoon de beledigende woorden of zinnen uit de posts te schrappen, in plaats van heel de post in de vuilbak te gooien.
Maar ik ben het hier wel wat beu om van jou en anderen in dit topic te moeten lezen hoe jullie steeds worden gecensureerd, in hoekjes gestopt worden, en weet ik wat nog allemaal dat hier de afgelopen twee dagen de revue is gepasseerd. Hele rants over wat de grens van respectvol is, dat de samenleving continue zich beledigd voelt, dat je je mening niet meer mag zeggen, ... Maar god allemachtig, wee ons gebeente als iemand nog maar insinueert dat een post misschien, mogelijk, een klein ietsie pietsie beetje racistisch zou kunnen zijn. O wee als ze op basis van hun posts in een bepaalde hoek worden gestopt.
Maar ondertussen er wel niet de minste moeite mee om anderen in hoekjes te steken, de ene insinuatie na de andere te lanceren (net nog over Hogwarts Legacy), ... Ik denk dat ik hier al zowat elke pejoratieve en spottende term voor een links-progressief op mij geplakt heb gekregen. Meestal met nog een paar superlatieven er bij ook.
Neem eens een stap terug en veeg eerst eens voor eigen deur.

)