Feedback Vrije Tijd

coldplayke

Supermoderator
Crowdfunder FE
Hier kan je al jouw suggesties of algemene feedback omtrent moderatie kwijt voor de volgende fora:

  • Gezondheid & Lifestyle
  • Relaties & Intimiteit
  • Eten & Drinken
  • Cultuur & Reizen
Specifieke ingrepen zullen hier niet worden behandeld, dat mag in pm.
 
Ik heb een tip voor Cultuur & Reizen: kunnen de "stadsklap"-topics onder een "voorvoegsel" komen?
Op dit moment zijn die topics lastig te vinden en moet ik elke keer de zoekfunctie gebruiken.
 
Ik verwijs naar onderstaande post waar iemand het heeft over (witte) Vlamingen. Betekent dit dan dat iemand het ook mag hebben over (bruine) Vlamingen of levert dit een ban/infra op?

 
Ik verwijs naar onderstaande post waar iemand het heeft over (witte) Vlamingen. Betekent dit dan dat iemand het ook mag hebben over (bruine) Vlamingen of levert dit een ban/infra op?

Ik heb je vraag in pm beantwoord, maar zal ook hier antwoorden. Ik vind het wel érg op het randje gaan ivm het bespreken van specifieke ingrepen. Maar: Er is geen probleem met het gebruik van 'witte Vlaming' als relevante beschrijving. Net zoals het gebruik van 'bruine Vlaming' oké kan zijn (afhankelijk van de context), maar 'mensen van kleur' is een neutraler, logischer en beter woord. We zijn hier geen taalpolitie, en context is in taal nu eenmaal heel belangrijk. Jij ging echter taalpolitie spelen bij iemand anders in een post die over iets helemaal anders ging, op een manier waarop de context niét meer proper was.
 
Ik heb een tip voor Cultuur & Reizen: kunnen de "stadsklap"-topics onder een "voorvoegsel" komen?
Op dit moment zijn die topics lastig te vinden en moet ik elke keer de zoekfunctie gebruiken.
Top tip. We gaan het echter ineens breder trekken en bekijken welke prefixes we allemaal nodig hebben en ze dan implementeren. Ik laat hier iets weten vanaf dit in orde is.
 
Terug
Bovenaan