Ik ben volledig akkoord met datgene dat
@nestorius ,
@Sir.Killalot en
@RidderBauknecht aanhalen.
Er is nu een aanpassing gebeurd op wens van één gebruiker omdat de forumsoftware doet wat het moet doen. Wat als ik nu beslis om iedereen van dit forum op mijn ignore-list te zetten? Gaan jullie dit voor mij ook zo in orde zetten bij elke thread van het ganse forum?
Dit klinkt overdreven, maar het is een logisch gevolg als je handelingen gaat doen met dergelijke willekeur. Ofwel doe je het niet ofwel doe je het aan de hand van een duidelijke beslissingsboom wanneer zoiets mag voorvallen. Dit geval per geval a la moment bekijken zou niet mogen op een voor de rest erg professioneel gerund forum. Imo…
Dan hebben we het nog niet over het nut van een ignore-functie op een forum. Als je jezelf moet beschermen om niet constant met dezelfde persoon in discussie te gaan en je kan dat niet uit zelf-discipline dan denk ik dat het beter is om wat afstand te nemen van het forum. Dan zou ik me over mezelf zorgen beginnen maken.
Buiten het feit dat je op een forum als dit waar veel meningen clashen eigenlijk een echo-kamer kan creëeren met die functie, das het doel voorbij denk ik dan.