Politiek & Actualiteit

Ja sorry he, JAMMER DAN.
Ik ga vanaf nu gewoon elk onderwerp snipen.
Ge weet toch dat ik uw posts kan lezen, gewoon op het knopje duwen. is gewoon een reminder dat ik niet op uw uitspattingen moet ingaan, en das het laatste dat ik daarvan gezegd heb

Zo ziet er dat uit voor diegenen die het zich afvragen...

Screenshot_20230823_214906_Samsung Internet.jpg

Ge weet toch dat ik uw posts kan lezen, gewoon op het knopje duwen. is gewoon een reminder dat ik niet op uw uitspattingen moet ingaan, en das het laatste dat ik daarvan gezegd heb

Zo ziet er dat uit voor diegenen die het zich afvragen...

Bekijk bijlage 22262

Een en ander zou opgelost moeten zijn!
Als Tweak geen topicstarter wil zijn: ja sorry he, JAMMER DAN.

Let wel: dit is geen structurele oplossing en succes in het verleden biedt geen garantie op succes in de toekomst.

Een en ander zou opgelost moeten zijn!
Als Tweak geen topicstarter wil zijn: ja sorry he, JAMMER DAN.

Let wel: dit is geen structurele oplossing en succes in het verleden biedt geen garantie op succes in de toekomst.
Thx, ik weet wel niet of ik zinnige posts kan maken in P&A, buiten dan de zwam versie, en weet zelf ni of ik postrechten heb, maar ben hier een lurker in deze krochten van het forum.

Maar soit, mission accomplished, en speciaal voor mij dan nog :love:

Misschien is het maar een ideetje, maar kan een post bij een x aantal berichten niet in deze zin gewijzigd worden? Met eervolle vermelding naar de OP ofzo.

Maar begrijp dat mijn vraag eerder een nichevraag is, maar wel leuk om weten dat dit een plausibele oplossing kan bieden op deze manier... Maar dus bij +500 posts kan deze manier mss worden toegepast, ik zeg maar iets...

Langs de andere kant jullie moeten dan aanpassingen doen, dus your call, maar leuk dat ik deze vanop afstand kan volgen dan.

En dan maakte een mod idd een nieuw aan, you are right sir.
@Tonerider de kans bestaat dat we dat binnenkort weer moeten doen.

Dan splitste een mod af, en waar het kapbijl zich bevond, daar werd de topicstarter geboren.

We gaan daar geen regels aan vasthangen, om de redenen dat ik hierboven al gaf: het halve forum vol threads gestart door moderatoren, daar zit iets scheef aan voor mij.

@Tonerider de kans bestaat dat we dat binnenkort weer moeten doen.

Dan splitste een mod af, en waar het kapbijl zich bevond, daar werd de topicstarter geboren.

We gaan daar geen regels aan vasthangen, om de redenen dat ik hierboven al gaf: het halve forum vol threads gestart door moderatoren, daar zit iets scheef aan voor mij.
Tiens, was het geen mod die zei, hier vind je de vorige discussie met link, en dan carry on?

Ik vind het eerlijk gezegd bijzonder onnozel om topic starters te gaan wijzigen omdat die bij iemand op de ignore lijst staat. Dat is geen praktijk die je consequent kan uitvoeren, laat staan volhouden en is toch helemaal het probleem niet van noch de forumleiding, noch de topic starter, noch de rest van de leden?

Te veel topics met een mod als topic starter geeft echt geen goede indruk. Ik vind dat dit nu al in sommige subs teveel het geval is.

Laatst bewerkt:
Ik vind het eerlijk gezegd bijzonder onnozel om topic starters te gaan wijzigen omdat die bij iemand op de ignore lijst staat. Dat is geen praktijk die je consequent kan uitvoern, laat staan volhouden en is toch helemaal het probleem niet van noch de forumleiding, noch de topic starter, noch de rest van de leden?

Te veel topics met een mod als topic starter geeft echt geen goede indruk. Ik vind dat dit nu al in sommige subs teveel het geval is.
Ik vind het gewoon al erg dat men hier wat gaat zaken aanpassen a la tete du client.

Ik vind het gewoon al erg dat men hier wat gaat zaken aanpassen a la tete du client.
Ik ben gewoon content dat ik nu geen toeren moet uithalen om een thread te kunnen lezen. Het zou gewoon moeten een optie moeten zijn die je kan aan of uit zetten. Maar ik geef u 100 % gelijk. Dit is teveel gedoe voor wat het waard is...

Is een oplossing dan niet gewoon dat als iemand een thread start dit automagisch een extra post bijkomt ervoor van het profiel threadstarter. Waarna de post van de persoon die de thread wil starten of als je die afsplitst deze van de persoon is en rr vlak achter komt?

Maakt toch niet zoveel uit of er direct renegade, forumkonijn of ... staat ?

Laatst bewerkt:
Ik ben gewoon content dat ik nu geen toeren moet uithalen om een thread te kunnen lezen. Het zou gewoon moeten een optie moeten zijn die je kan aan of uit zetten. Maar ik geef u 100 % gelijk. Dit is teveel gedoe voor wat het waard is...
Gelukkig ben je content, het zou er aan mankeren.

Ik vind gewoon dat op deze manier we weer weg zijn voor een indruk dat de een meer mag (krijgt) of een ander. Want waar ga je de grens trekken?

Gelukkig ben je content, het zou er aan mankeren.

Ik vind gewoon dat op deze manier we weer weg zijn voor een indruk dat de een meer mag (krijgt) of een ander. Want waar ga je de grens trekken?
T'is al goed, niet stijgeren eh. Ik vroeg mij initieel gewoon af of dit geen bestaande optie was. Ik blijf het dus wél vreemd vinden dat je uitgesloten wordt bij grotere threads, wanneer je deze ignore functie gewoon als een friendly reminder voor uzelf gebruikt van niet in te gaan op posts van sommige users. Ik wil mijn eigen eigenlijk ook niet compleet blokkeren van wat hij te zeggen, al maakt het mij niet veel uit, maar ik bedoel dus eerder opdat je kan lezen wat hij schreef wanneer hij ge quote wordt door een andere user.

En so far so good, ik moet maar op het knopje geblokkeerde inhoud weergeven in dit geval, dus het werkt perfect... Alleen, moet je ganse massa discussies gaan blokkeren just for the sake omdat net die user een bredere discussie zou hebben aangemaakt. Zou dus een vinkje moeten zijn, alles blokkeren, zoals nu, of enkel individuele posts, hoe het voor mij zou moeten zijn om die toeren niet te hoeven uithalen...

Is een oplossing dan niet gewoon dat als iemand een thread start dit automagisch een extra post bijkomt ervoor van het profiel threadstarter. Waarna de post van de persoon die de thread wil starten of als je die afsplitst deze van de persoon is en rr vlak achter komt?

Maakt toch niet zoveel uit of er direct renegade, forumkonijn of ... staat ?
Die naam mag er imo blijven staan, of anders is het effect helemaal weg, maar de functionaliteiten van Elke openingspost zou gewoon moeten toelaten om toch nog de discussie te laten tonen, ignore knop of niet. Dat of dat knopje/optie waarover ik hierboven spreek.

Vind je dat dan logisch dat wanneer iemand heel vaak topics aanmaakt dat je dit dan ook zou willen geblokkeerd zien, gewoon maar omdat persoon X die aangemaakt heeft? Dan moet de haat al echt diep zitten imo...

Maar wanneer ik uw logica (als ik het goed begrepen heb) volg, kan inderdaad forum konijn post 0 krijgen, en de OP post nummer 1...

Laatst bewerkt:
W
Ik vind het eerlijk gezegd bijzonder onnozel om topic starters te gaan wijzigen omdat die bij iemand op de ignore lijst staat. Dat is geen praktijk die je consequent kan uitvoeren, laat staan volhouden en is toch helemaal het probleem niet van noch de forumleiding, noch de topic starter, noch de rest van de leden?

Is de indentiteit van de topic starter dan echt relevant voor jullie? Ik zou begod niet weten wie begonnen is met de threads waar ik actief ben.

W

Is de indentiteit van de topic starter dan echt relevant voor jullie? Ik zou begod niet weten wie begonnen is met de threads waar ik actief ben.
Eenmaal in de topic maakt dat voor veel onderwerpen niet uit (voor andere, meer persoonlijke wél), maar in het overzicht heeft dat dan het uiterlijk van een dood forum en riskeer je ook dat mensen op den duur zelf ook geen initiatief meer gaan nemen om topics te starten.

En ook @nestorius .

In principe ben ik het volkomen eens met jullie. De redenen die je aangeeft zijn ook exact de redenen waarom we het niet structureel gaan doen als oplossing. Nog naast het feit dat sommige openingsposts mooi onderbouwd zijn en zijn opgestart vanuit persoonlijke interesse, wat de allerbelangrijkste reden is om ze nooit topicstarter-af te maken.

In dit geval was de vraag echter niet buitensporig: De topicstarter was per toeval topicstarter omdat er door mods één post is uitgekozen om vanaf daar af te splitsen. Die mod heeft dan de openingspost van de topicstarter aangepast met rode tekst om de richting van de thread duidelijk te maken. De toevoeging van die mod en de originele post weer uitsplitsen, is dan niet erg ingrijpend. Inhoudelijk verandert er niks, de TS vond het geen probleem, dan is het in dit geval geen probleem om van het strikte principe af te wijken.

Maar zoals ik dus al zei: dat wordt niét de gangbare praktijk, de negeerfunctie werkt zoals ze hoort te werken en de forumsoftware werkt zoals die hoort te werken. In dit geval konden we echter het forumleven van één gebruiker ietsjes gemakkelijker maken door een heel actuele thread niet te veel te verstoppen, dus dan doen we dat.

Mooie oplossing, dus bij brede actuele topics zou het (eventueel) mogelijk zijn, mits het akkoord van de OP uiteraard. Ik ga dit heus niet voor elke thread beginnen aanvragen, en heb maar 1 user staan op ignore, laten we hopen dat het zo blijft...

Maar inderdaad geval per geval evalueren, komt imo toch niet zo vaak voor, en niet in een forumregel gieten. Hier zegt het gezonde verstand, dat er discussie mogelijk is, in feedback threads zoals deze. Dan vind ik dit een mooie consensus.

Maar mag ik vragen, ik zie de post van de originele OP niet meer staan. Wil dit zeggen dat deze eerste post werd overgenomen door een mod, of welke ingreep hebben jullie precies gedaan?

Terug
Bovenaan