Feedback Politiek & Actualiteit

Het beste voorbeeld is de corona topic, daar is Loser wel mod en slingert hij volk op de bon voor "thread verzieken", maar zit hij zelf belachelijke posts te maken die het niveau niet ten goede komen.

Is al maanden aan de gang, ik heb hier even terug nog een verzameling gepost van de posts van deze supermoderator. Moesten die door een gewone member gemaakt geweest zijn had dat geresulteerd in warns.

Ik snap niet hoe wij hier nog moeten uitleggen dat moderator en meediscussieren in topics not done is als je post gelijk Loser.
 
Het beste voorbeeld is de corona topic, daar is Loser wel mod en slingert hij volk op de bon voor "thread verzieken", maar zit hij zelf belachelijke posts te maken die het niveau niet ten goede komen.

Is al maanden aan de gang, ik heb hier even terug nog een verzameling gepost van de posts van deze supermoderator. Moesten die door een gewone member gemaakt geweest zijn had dat geresulteerd in warns.

Ik snap niet hoe wij hier nog moeten uitleggen dat moderator en meediscussieren in topics not done is als je post gelijk Loser.
Dat klopt niet, ook daar ben ik geen mod. Het is maanden geleden dat ik daar een warn heb gegeven, en dan was het altijd omdat het om een overkoepelend probleem gaat, of noodzaak omdat er even niemand anders was. Dat zijn de enige twee mogelijkheden daar, dus je beste voorbeeld klopt ook niet.

Verder gaat het hier toch helemaal niet over meediscussiëren, en lijkt het vooral alsof je het onderwerp wilt aangrijpen om een oud zeer te bespreken. Daar zijn we natuurlijk niet heel veel mee qua feedback.
 
Feedback is duidelijk en ik wil helemaal nergens over discussiëren.

Moderator zijn en meediscussieren met dubbele pet is in uw geval geen goed idee, dus doe er iets aan.
 
Er zou eigenlijk eens een grafiek gemaakt moeten worden het aantal opmerkingen/klachten in deze thread op de y-as en de moderator waarover de klacht gaat op de x-as. Ik denk dat dat veel zou verduidelijken.
 
Eerst de nutteloze discussie in het Eddy topic en vervolgens de nutteloze discussie over het Eddy topic. Veel gekker moet het echt niet worden.

Het is duidelijk dat het niveau hier zienderogen keldert. Ik vind dat de mods hier nog vrij braaf en toegeeflijk zijn, wat ik de afgelopen tijd al gelezen heb is gewoonweg schrijnend, ik dacht dat we hier wel iets verder stonden dan de HLN comment sectie maar dat is blijkbaar niet zo.

En wat @Loser betreft, trek het u niet aan de wereld is omzeep :clap:
 
Maar hij zegt net dat hij geen dubbele pet op heeft in dat topic dus wat is dan uw probleem?
Even los van de discussies, vind ik dat toch een sterke uitspraak. Ik denk dat hij "achter de schermen" toch serieus wat te zeggen heeft. Het is niet omdat hij zelf de warns niet geeft, dat die niet in zijn opdracht kunnen zijn natuurlijk. Die dubbele pet zal er altijd zijn, ongeacht wie de warns geeft (want alles "is in onderling overleg met het hele team" als we dat terugkerende argument mogen geloven).
Maar bon, ik trek me meestal automatisch terug uit discussies waar hij aan deelneemt, niet omwille van die mogelijke dubbele pet, maar gewoon omwille van de discussiestijl, die imo idd wel mod-onwaardig is.

Terwijl ik hier toch ben: ik lees regelmatig het zinnetje "de feedback is genoteerd en we bespreken het", maar er verandert nooit iets. Hoe wordt dat dan besproken? :unsure:
 
Even los van de discussies, vind ik dat toch een sterke uitspraak. Ik denk dat hij "achter de schermen" toch serieus wat te zeggen heeft. Het is niet omdat hij zelf de warns niet geeft, dat die niet in zijn opdracht kunnen zijn natuurlijk.

Ik ben nu 8-9 maand mod, maar ik heb nog nooit de opdracht gekregen om een warn uit te delen. Dat zie je niet en zal je maar op mijn woord moeten geloven. Mss moet je je maar eens aanmelden als kandidaat mod, dan zie je hoe het er echt aan toe gaat en dan is er direct vertegenwoordiging van de "Loser fanclub" en dan kan deze insinuatie eindellijk eens stoppen.

ik lees regelmatig het zinnetje "de feedback is genoteerd en we bespreken het", maar er verandert nooit iets. Hoe wordt dat dan besproken?

Dat is ook al meermaals aangetoond dat dat helemaal niet klopt wat je zegt. Er komen wel degelijk veranderingen op basis van de feedback, mss niet op allemaal, maar er gebeuren wel degelijk veranderingen.

Dat overleg gebeurt gelijk elk ander normaal overleg: [ironieModus] In een fancy zaak op kosten van de community.... [/ironieModus] Nee, dat gebeurt in een discussie op discord of op het forum tussen alle mods die er een mening over hebben.
 
Er zou eigenlijk eens een grafiek gemaakt moeten worden het aantal opmerkingen/klachten in deze thread op de y-as en de moderator waarover de klacht gaat op de x-as. Ik denk dat dat veel zou verduidelijken.
Er zou ook eens een grafiek moeten gemaakt worden van het aantal klachten over moderatie in het algemeen en Loser specifiek in functie van welke accounts die klachten maken, misschien gerangschikt volgens infractions en bans.

Want het toch echt elke keer er ergens een scheet gebeurt waardoor er nog maar een mogelijkheid is dat de -uit vrijwilligers bestaande- moderatie het niet top aanpakt, dezelfde mensen het plots hebben gezien hoor.
"Bias, wat is dat?"
"Mogen we anders geen rechtse mod?"

Wat een oeverloos gelul toch ook weer, een kansloze discussie waarvoor je nu op een ander subforumknopje moet klikken, en nu spelen de verkeerde kindjes mee, the horror.
 
Hier neem ik wel aanstoot aan, omdat het gewoon niet waar is en het harde werk van de moderatoren negeert. Ik heb het hier al beantwoord: https://www.beyondgaming.be/threads/feedbackthread-voetbal.2914/post-307601
Ik zal het subiet lezen en u belonen met een like als ik akkoord ben, maar ik heb nu een ander vraagje voor u persoonlijk. Ik doe het wel hier, omdat er volgens mij nog mensen dit zich beginnen af te vragen. Geen nood, het is niet aanvallend.

Ik lees hier dus dat je geen mod meer bent van bepaalde subforums (of zelfs helemaal geen, geen idee) en dat klopt. Er wordt daardoor echter ook aangegeven of geïnsinueerd dat je daar dus geen zeggenschap hebt. Ik vraag me nu dus af wat een supermoderator dan eigenlijk is, en wat het nut er van is als hij geen forums modereert?
 
Ik ben nu 8-9 maand mod, maar ik heb nog nooit de opdracht gekregen om een warn uit te delen. Dat zie je niet en zal je maar op mijn woord moeten geloven.
Van u wil ik dat best geloven, je bent mij nog nooit in negatieve zin opgevallen.

Nu ik hier weer eens met complimenten gooi, mag @Tweak37 er ook eentje hebben: Ik vond u in het begin de slechtste en meest ongeloofwaardige mod ooit, maar de laatste tijd doe je het goed!

Tot zover mijn goeie kant. :unsure:
 
Ik denk dat moesten de mods veel zaken niet verhuizen dat de sfeer daar niet op zou vooruit gaan. Ipv jij die de sfeer van pol en actua nu moet opsnuiven na verplaatsing zou de sfeer van pol en actua wel tot in sport raken zonder verplaatsing.
Dit zou alleen maar het geval zijn als de sfeer hier puur ligt aan de gevoeligheid van het thema. Het is echter meer dan dat alleen.

Op P&A zitten andere leden, gelden andere forumregels en regeren andere moderators die de forumregels dan ook nog eens op een andere manier zullen interpreteren bij de toepassing van modacties. Ook dat maakt 'de sfeer' hier tot wat ze is.
Deze sfeer zou niet in een ander subforum blijven hangen moest de Eddy discussie nu daar gebleven zijn. Ze zou daar juist verdund worden in een overvloed van luchtige oneliners en een veelvoud van posters zodat enkelingen de discussie niet kunnen domineren.

Ik weet niet of er al eens nagedacht is of het wenselijk is om ieder actualiteitsitem naar het P&A subforum door te schuiven. Actualiteit is een breed begrip. En misschien hebben meer leden nood om af en toe stoom af te laten over de Belgische politiek en maatschappelijke problemen, zonder dat die onderworpen moeten worden aan het ongewenste, strikte regime van P&A. Ik denk dat daar zelfs meer nood aan is dan wat de onpopulaire P&A formule nu biedt.

Rond dit incident viel nu bv. weinig "hoogwaardige" discussie te voeren. De discussie komt botweg neer over hoe mensen qua mening staan tegenover meningsuitingen die botsen met die van hen of kunnen kwetsen. En al de rest dat daar op P&A ook maar rond gebrijen kan worden is het gekende riedeltje van ideologische, activistische zever over 'haat/rechten/... van gekende keyboard warriors die vinden dat zij - zonder enige inhoudelijke diepgang - vanuit hun eveneens gekende morele superioriteit gelijk hebben.
Ik hoef bv. geen hoogdraverige epistel te schrijven om te zeggen dat ik hard gelachen heb met Eddy zijn lesbo moppen en the cats in plaats van zich zo aan te stellen beter een ruggengraat zouden kweken. There, I said it.

De Corona discussie thread staat bv. ook op het algemeen forum en dat werkt daar ook. Omgekeerd is er niets dat posters daar tegenhoudt om "hoogwaardige" posts te maken als ze willen.

Er zijn eigenlijk bar weinig actualiteitsdiscussies waarin het een voordeel zou zijn om enkel de zogenaamde hoog niveau posts toe te laten. En dan nog komt het niveau van de gemiddelde P&A post niet hoger dan de rest van het forum. Het enige dat hoger uitkomt is de zuurtegraad, de vooringenomenheid, gebrek aan respect, het fanatisme en het risico om voor een scheet een dubieuze berisping te krijgen. En vandaar dat ik snap dat leden daar liever wegblijven.
 
Ik vraag me toch wel af wie die dubbele pet bekostigd heeft. Er gingen give aways zijn voor de member maar zo te zien hebben de mods al de petten onder elkaar verdeeld :headshake: :headshake: :headshake:
Ge kunt ook een hoed kopen en 2 kanten recht afsnijden, dan heb je een pet met 2 flappen.
 
Wat een oeverloos gelul toch ook weer, een kansloze discussie waarvoor je nu op een ander subforumknopje moet klikken, en nu spelen de verkeerde kindjes mee, the horror.
Ik snap eigenlijk niet dat niemand inziet dat niet pol en actua het probleem is maar gewoon de zaken die men wil bespreken. Kijk naar het coronatopic, staat niet in pol en actua en ook daar passeer er continue dezelfde bagger.
 
Ik snap eigenlijk niet dat niemand inziet dat niet pol en actua het probleem is maar gewoon de zaken die men wil bespreken. Kijk naar het coronatopic, staat niet in pol en actua en ook daar passeer er continue dezelfde bagger.
En vooral hoe men ze bespreekt
 
Er worden ballonnetjes (aka leugens vanuit kinderachtige veronderstellingen) opgelaten en een aantal met een ferme lijst warnings springen erop en werken de leugens verder uit. Nu gaan we maar offtopic.

Deze topic is gemaakt om feedback te krijgen. Maar het is bij momenten verdomd moeilijk om er iets nuttigs uit te zoeken.
 
Ik snap eigenlijk niet dat niemand inziet dat niet pol en actua het probleem is maar gewoon de zaken die men wil bespreken. Kijk naar het coronatopic, staat niet in pol en actua en ook daar passeer er continue dezelfde bagger.
das dan ook een topic dat eigenlijk al lang naar pol&actua had gemoeten. Snap niet goed dat dit blijft staan. Actueler en politieker dan dat onderwerp kan bijna niet. Maar an sich maakt het niet uit. Ik zie het toch passeren en kan het niet laten om dat te gaan bekijken :rofl:
 
Terug
Bovenaan