Plug-in thuisbatterijen

Ja, als 2500W. Er was zelfs iemand die een mail gestuurd had met de vraag als het mag en die had een positief antwoord ontvangen.

Het wil wel zeggen dat die V4 een nieuwe homologatie zal nodig hebben.

@strijkkeiZer? Kunt ook zo'n Venux E Max batterij zetten he. Dat is maar 3.5kW vermogen en 10kWh opslag. Dan ga je niet over de 5kWh en heb je toch 10kWh aan capaciteit zonder het nadeel van 2 batterijen te hebben.
Klopt.
Maar het had handig uitgekomen ivm capaciteits tarief als ik 2x 2500w kon injecteren

Marstek v3 aan 906 euro (!) Als je bereid bent om naar Duitsland te gaan. Kwam voorbij met pepper. Denk wel dat het voor de snelle beslissers zal zijn.

Marstek v3 aan 906 euro (!) Als je bereid bent om naar Duitsland te gaan. Kwam voorbij met pepper. Denk wel dat het voor de snelle beslissers zal zijn.
Is ondertussen idd al €1.260 want:
(Diese Mehrwertsteuerbefreiung gilt ausschließlich für in Deutschland wohnhafte Personen. Wenn Sie ein Privatkunde mit Wohnsitz außerhalb Deutschlands sind, müssen Sie die Mehrwertsteuer in Höhe von 19 % entrichten, bevor wir den Versand oder die Abholung der Ware veranlassen können.)
€1.059 + 19% BTW dus & ze verzenden enkel naar Duitsland dus is idd enkel af te halen. Is net voorbij Aachen dus geen ramp maar ook niet bij de deur. Zou voor mij al 5u (afhankelijk van file) zijn heen en terug en €60 naft. Dan is €1.300 elders maar aan huis geleverd toch de betere deal ;)

Is ondertussen idd al €1.260 want:

€1.059 + 19% BTW dus & ze verzenden enkel naar Duitsland dus is idd enkel af te halen. Is net voorbij Aachen dus geen ramp maar ook niet bij de deur. Zou voor mij al 5u (afhankelijk van file) zijn heen en terug en €60 naft. Dan is €1.300 elders maar aan huis geleverd toch de betere deal ;)
25min hier, maar heb al ene :)

25min hier, maar heb al ene :)
Dan woon je al in Duitsland? Want van de dichtsbijzijnde punten van België is het al meer voor heen en terug...
Van de grensovergang van de E314 aan Maasmechelen is het 55km en van de grensovergang van de E40 bij Eupen is het ook 28km. Enkel.

En zelfs dan zou ik het voor €40 meer laten leveren, zeker van een shop die dan ook de taal hanteert die ik machtig ben (niet gewoon voor de aankoop maar moest er iets mislopen).

Dan woon je al in Duitsland? Want van de dichtsbijzijnde punten van België is het al meer voor heen en terug...
Van de grensovergang van de E314 aan Maasmechelen is het 55km en van de grensovergang van de E40 bij Eupen is het ook 28km. Enkel.

En zelfs dan zou ik het voor €40 meer laten leveren, zeker van een shop die dan ook de taal hanteert die ik machtig ben (niet gewoon voor de aankoop maar moest er iets mislopen).
Ik had 't over enkel. En het zal net wat meer zijn, had nu niet gedacht dat er iemand een straal ging trekken rond Aachen en berekenen. :)
Ik wou maar zeggen, voor mij kortbij. Carry on.

Terug
Bovenaan