Ozark

Netflix Ozark

Ik had hem weggeklikt perongeluk. En na lang zoeken gevonden bij afleveringen en meer. Staat niet onder de naam 'recap'. Geen idee meer hoe het heet.
 
Best dat het het laatste seizoen is want het komt toch wat afgezaagd. Telkens weer een plan die niet kan doorgaan en dan in extremis vinden ze toch een oplossing....
Wordt ook wel lang uitgerokken vind ik.

Hopelijk krijgt het een waardige afsluiter (nog 2 afleveringen te gaan)
 
MEH, toch wat teleurgesteld in het einde.
Werd precies allemaal vlug afgehandeld.

en hun auto ongeluk van de eerste scène in het laatste seizoen, is ook maar stom vind ik persoonlijk. Hype opbouwen maar dan gebeurt er eigenlijk niets mee.
Wel jammer van Ruth [RIP]
 
MEH, toch wat teleurgesteld in het einde.
Werd precies allemaal vlug afgehandeld.

en hun auto ongeluk van de eerste scène in het laatste seizoen, is ook maar stom vind ik persoonlijk. Hype opbouwen maar dan gebeurt er eigenlijk niets mee.
Wel jammer van Ruth [RIP]
Vond het einde verre van slecht.
Met het auto-ongeluk en er ongedeerd uitkomen beseften ze misschien wel dat ze onaantastbaar zijn (vooral Wendy).
Toen ze Ruth moesten afgeven om hun eigen familie te redden was er een kleine shock, maar daar hebben ze zich gauw overgezet in de laatste scene. De privédetective, die beweert dat ze geen Koch of Rockefeller zijn en met alles wegkomen, moest zijn woorden inslikken met Jonah, die een full 180° deed (was niet goed geschreven) en zag dat de opvolging gegarandeerd was en ze weldegelijk een kleine 'Rotschild'-familie kunnen zijn in die omgeving met invloeden overal.
De dood van Ruth was niet goed uitgevoerd. De slow motion :laugh:, dat kon beter.
Zo zag ik de laatste aflevering alvast.
9/10.
 
Ik ga vanavond aan het 2de deel van het laatste seizoen beginnen. Tot hiertoe, zoals voordien, zeker niet slecht!
 
Dit blijft voor mij één van de beste series dat ik al gezien heb. De setting, de blauwe filter, het geweld,... helemaal mijn ding.

Knap einde ook. Al heb ik mijn bemerkingen bij het volgende:

Jonah die zoals hierboven gezegd plots 180° draait. De vraag is ook: schiet hij de detective dood of schiet hij de pot met as kapot? Ruth die altijd een vechter bleek te zijn stapt nu zonder nadenken uit de wagen en gaat op 't gemak rondkijken bij de wagen van het kartel. Vreemd. En als laatste een kleine opmerking over het auto ongeval: ze kropen daar iets te makkelijk uit zonder gekwetst te zijn.

Jammer dat het gedaan is. Langs de andere kant liever zo dan uitmelken.
 
Dit blijft voor mij één van de beste series dat ik al gezien heb. De setting, de blauwe filter, het geweld,... helemaal mijn ding.

Knap einde ook. Al heb ik mijn bemerkingen bij het volgende:

Jonah die zoals hierboven gezegd plots 180° draait. De vraag is ook: schiet hij de detective dood of schiet hij de pot met as kapot? Ruth die altijd een vechter bleek te zijn stapt nu zonder nadenken uit de wagen en gaat op 't gemak rondkijken bij de wagen van het kartel. Vreemd. En als laatste een kleine opmerking over het auto ongeval: ze kropen daar iets te makkelijk uit zonder gekwetst te zijn.

Jammer dat het gedaan is. Langs de andere kant liever zo dan uitmelken.
hij schiet wel degelijk de detective dood en ivm auto ongeluk, is bewust zo gedaan (heb ik gelezen) om aan te tonen dat ze "untouchable" zijn

het is mogelijk dat er een spinoff komt

 
Ik vond het goed. En ze durfden een einde er aan maken.
Dat is waar veel series in falen. Weten wanneer te stoppen.
Alhoewel seizoen 3 en begin 4 toch serieus van de regen in de drup was.

Wat ik vooral overhoud aan deze serie.
 
Vond het einde verre van slecht.
Met het auto-ongeluk en er ongedeerd uitkomen beseften ze misschien wel dat ze onaantastbaar zijn (vooral Wendy).
Toen ze Ruth moesten afgeven om hun eigen familie te redden was er een kleine shock, maar daar hebben ze zich gauw overgezet in de laatste scene. De privédetective, die beweert dat ze geen Koch of Rockefeller zijn en met alles wegkomen, moest zijn woorden inslikken met Jonah, die een full 180° deed (was niet goed geschreven) en zag dat de opvolging gegarandeerd was en ze weldegelijk een kleine 'Rotschild'-familie kunnen zijn in die omgeving met invloeden overal.
De dood van Ruth was niet goed uitgevoerd. De slow motion :laugh:, dat kon beter.
Zo zag ik de laatste aflevering alvast.
9/10.
100% stap voor stap de zaken die ik dacht dat bij die aflevering.
 
Eindelijk seizoen 4 kunnen uitkijken, blijft toch een top serie.
Snakegodrovinin beschrijft het idd goed.
Auto-ongeluk zal ook wel de band van de familie versterkt hebben en hun dien inzien hebben dat het hun ouders zijn en ze die liefhebben, zal ook wel de 180 van jonah helpen.
 
Terug
Bovenaan