Ozark

Netflix Ozark

DaFreak

Well-known member
Crowdfunder FE
B0bRb6n.jpg

An American crime drama streaming television series created by Bill Dubuque and Mark Williams for Netflix and produced by Media Rights Capital. The series stars Jason Bateman and Laura Linney as a married couple who relocate their family to the Ozarks for money laundering.


 
Top serie dit. Moet zo een klein beetje op gang komen, maar eens je vertrokken bent is het echt de moeite waard.
 
Volgende seizoen wordt het laatste maar beter zo dan dat ze het verder blijven rekken. Hopelijk eindigen we op niveau van de eerste 2 seizoenen 🤞
 
Ik ben aan het twijfelen of ik al ga kijken of gewoon wachten tot het volledige seizoen beschikbaar is.
 
één van de weinig netflix series die nog niet verneukt is door politiek correcte zever of hun cancelcultuur.

Hoop dat dit ook een afsluiter krijgt zoals geplanned en dat het toch niet stiekem ergens gecanceld is. zou zonde zijn. het is geen breaking bad maar het is wel het dichtste dat er bij in de buurt komt van hun. ik wacht allesinds met kijken tot het volledige seizoen er op staat:)
 
Gecanceld zal het zeker niet worden, aangezien de laatste 7 afleveringen in het najaar uitkomen en dan in het gedaan met Ozark 😔
 
Gecanceld zal het zeker niet worden, aangezien de laatste 7 afleveringen in het najaar uitkomen en dan in het gedaan met Ozark 😔
Ik had ooit eens gelezen dat het plan 5 seizoenen was. vandaar de vraag. dus ofwel hebben ze de opdracht gekregen het af te ronden met seizoen 4 en gaan er wat zaken gerushed worden /wegvallen , ofwel was er minder storyline dan voorzien en konden ze geen 2 seizoenen meer vullen en hebben ze het zo opgelost. hoop het laatste...
 
Ze hadden gelijk wel nen recap mogen voorzien bij s4.. Ik heb dat op Youtube moeten zoeken en ik was al massa's veel vergeten
Op Netflix begint de eerste episode van S4 nochtans met een recap? Deze kan je ook vinden bij afleveringen en meer.

Net part I volledig gezien. Toch één van de beste series ooit voor mij.

You're going to have to KILL MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

Was dat kippenvel zeg.
 
Terug
Bovenaan