OS 2020 | Wielrennen (BMX, MTB, Race, Time Trial, Track)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is geen UCI koers dan mag alles terug :unsure:

Is Greg nog mee of compleet weg? Ben met verlof en even gaan ontbijten. Hoop straks toch iets te zien nog maar waren andere sporten op Franse/Duitse posten
 
Het is geen UCI koers dan mag alles terug :unsure:

Is Greg nog mee of compleet weg? Ben met verlof en even gaan ontbijten. Hoop straks toch iets te zien nog maar waren andere sporten op Franse/Duitse posten
Niets meer over gehoord of gezien nadat hij moest lossen. Zal wel over and out zijn.

Edit: komt nu toe op het circuit, dikke 10 min achter.
 
Ze zenden het toch terug uit op de VRT? Ze hebben de uitzending, die vannacht al gestart was, tijdelijk onderbroken om hun overzicht programma te geven met de rest van de sporten. Jullie zijn moeilijk aan het doen om moeilijk te doen hoor…
Zeker omdat de Olympische Spelen veel meer zijn dan wielrennen.
 
Het is geen UCI koers dan mag alles terug :unsure:

Is Greg nog mee of compleet weg? Ben met verlof en even gaan ontbijten. Hoop straks toch iets te zien nog maar waren andere sporten op Franse/Duitse posten
Greg heeft zijn werk gedaan door op kop van het peleton te rijden samen met Tratnik en op de lange klim eraf en nu net afgestapt

@Lode16 rijdt bij Bahrein :shutup:
 
Van 7 tot 8h gaven ze het niet uit, noch op VRT noch op Canvas. Dat is gewoon heel stom, en moet je geen excuses voor zoeken
Ik herinner me nog Olympische Spelen op Één die ze constant onderbraken voor vanalles en nog wat terwijl het op Canvas de hele tijd Zomerbeelden was. En zeggen dat die zelf ooit spraken van een derde kanaal als ze zelfs hun twee bestaande kanalen nog niet optimaal kunnen benutten.
 
Goed geprobeerd van Remco, jammer genoeg te weinig volk mee.

Benieuwd of hij nog een 2e shot heeft.
 
Ik herinner me nog Olympische Spelen op Één die ze constant onderbraken voor vanalles en nog wat terwijl het op Canvas de hele tijd Zomerbeelden was. En zeggen dat die zelf ooit spraken van een derde kanaal als ze zelfs hun twee bestaande kanalen nog niet optimaal kunnen benutten.

Dacht dat helemaal in het begin Sporza ook een apart kanaal was, in de zomer van 2004 dacht ik. Maar ik vond het een betere oplossing dat ze de koers verder lieten gaan op Canvas tijdens het hockey/ ochtendprogramma's . Of hockey en die andere volledig op Canvas. In ieder geval zouden de volgers van zowel hockey en koers volgens mij er dan meer aan gehad hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan