OS 2020 | Wielrennen (BMX, MTB, Race, Time Trial, Track)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cavagna zijn 'rol' is ook al uitgespeeld. Versnelling van de Italianen doet al serieus pijn.

EDIT ow ow, Valverde zijn laatste OS deelname valt zuur uit...
 
Als die dan al 80km kop gedaan heeft zoals Greg is dat nog begrijpelijk, maar dit...

Maar er zitten er hier veel tussen die het weer niet verdragen vermoed ik.
Ja dat is het ook wel. Dat is echt niet te onderschatten, die hitte. Een Rwandees zal daar wel beter tegen kunnen neem ik aan.

Spanje is anderzijds ook niet bepaald een koud land.
 
Nu komt er wel een gevaarlijk punt in de wedstrijd lijkt me. Op dat tussenstuk zou hier wel eens een groepje kunnen wegrijden van 5-10 man.
 
Als je ziet hoe de deur openstaat vanachter, wordt er niet traag gekoerst denk ik.

En wat is dat op de baan? Zo allemaal groeven?
 
Ale kom, we zullen de mods hun plezier geven en in dat topic commentaar geven. Das later ook gemakkelijker terugvinden als je een internet discussie wilt winnen 😁😁😁
 
Ja dat is het ook wel. Dat is echt niet te onderschatten, die hitte. Een Rwandees zal daar wel beter tegen kunnen neem ik aan.

Spanje is anderzijds ook niet bepaald een koud land.
Maar das andere warmte. Ik verdraag warmte redelijk ok maar als het zo vochtig is drijf ik uit mijn kleren als ik 2 trapjes op moet :p
 
Voor de kenners hier, was die eerste Belg niet verkeerd aan het dalen? Handen lagen midden op het stuur?
 
"De sloveen Juraj Sagan" die blijkbaar zowel in de ontsnapping zit als heeft zitten werken in het peloton. Drink nog een koffie, Michel. :help:
 
Ze zenden het toch terug uit op de VRT? Ze hebben de uitzending, die vannacht al gestart was, tijdelijk onderbroken om hun overzicht programma te geven met de rest van de sporten. Jullie zijn moeilijk aan het doen om moeilijk te doen hoor…
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan