OS 2020 | Wielrennen (BMX, MTB, Race, Time Trial, Track)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op zich geen terrible scenario lijkt mij. Dit zorgt er wel voor dat er heel veel mannen vast zitten en geen guerrilla kunnen voeren.

Aan de andere kant rijden we nu wel recht naar een scenario waar we mét onder andere Pogacar naar de voet van de Mikuni rijden... dat zet Van Aert daar eigenlijk buitenspel tenzij hij hier zijn Greg dagje heeft.
 
Wel jammer dat je dan opstaat om de mooie beelden te zien. Krijg je Frank raas zijn kop, en niet voor 7linuten zoals ze initieel zeiden ..
 
Waarom geven ze dat nu niet uit op tv??? Ik kan hier via een livestream kijken, maar mijn grootvader is nu opgestaan voor niets.
 
Want dit is geen onderdeel van het wielerseizoen? Ik zie het nut niet van een apart topic voor een eendagswedstrijd..

Het is wel nogal wat zappen om constant de wedstrijd te kunnen zien.
 
Want dit is geen onderdeel van het wielerseizoen? Ik zie het nut niet van een apart topic voor een eendagswedstrijd..

Het is wel nogal wat zappen om constant de wedstrijd te kunnen zien.
Dat topic is er ook voor MTB BMX etc...
 
Echt ergerlijk dat er dan nog eens na dat ochtendtalkshowmomentje van frank raes dan nog eens een nieuwsoverzicht komt, nadat je kort ervoor al door Raes op de hoogte bent gehouden.

Onze coverage van de OS is met momenten toch echt achterlijk hoor... Dan maar NPO, bye vrt.
 
Idd, ik ben een half uur wakker en heb die roeiers nu al twee keer gezien... wat een grap.

NOS it is!

Also: Geraint tegen de korst precies... waarom verrast me dit niet echt? :unsure:
 
Die koplopers zijn kansloos hoor.

De Belgen spelen momenteel wel in de kaart van Pogacar. Temporijden tot aan de Mikuna Pass en dan man tegen man? Grote gok me dunkt. Pogacar ziet er niet meteen vermoeid uit, integendeel.
 
Er zitten er toch al veel die zwaar zitten te puffen.

Van Aert heeft zijn vestje nog gewoon dicht. Dat is een goed teken :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan