OS 2020 | Hockey: op naar een lagelandenfinale?

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Prima. Misschien is het dan zinvoller om deze draad over te laten aan mensen die de sport wel enigszins kunnen appreciëren? Er zullen vast andere platformen zijn waar uw (poging tot) satire wél gesmaakt wordt.
Goh, hier was zelfs geen reactie op de overwinning in de halve finale. Dus zoveel discussie is er niet lijkt me. Gavin wou gewoon een beetje leven in de brouwerij brengen :hug:.

Het feit dat er na de halve finale geen reactie was ligt volgens mij gewoon eerder aan het feit dat het behalen van de finale gewoon volledig binnen de verwachtingen lag.

Dan moet je je originele statement nog eens goed lezen, want je schreef letterlijk dat het "ongeveer een even goede tactiek is als op doel schieten". En dat is gewoon fout. Een aanvaller van enig niveau die op doel kan schieten en ook een voetje kan raken zal altijd op doel schieten.
Tja.
Dat is de indruk die ik toch soms krijg.... Dat ze ongeveer even veel moeite doen om op de voeten te schieten dan effectief op doel.

Als de spelers dat dan blijkbaar soms ook nog zeggen na de match zal er toch wel iets van waarheid inzitten.

Het is toch België united hier weer ze, hoe simpel kan het zijn om gewoon te juichen voor een ploeg die voor de tweede keer op rij minstens zilver haalt op het grootste evenement in hun sport, veel meer hoeft toch niet? Zelfs al vind ik het één van de minder interessante sporten, als ze om halfvier spelen zal ik om halfvier zitten supporteren voor de TV.

Het is toch België united hier weer ze, hoe simpel kan het zijn om gewoon te juichen voor een ploeg die voor de tweede keer op rij minstens zilver haalt op het grootste evenement in hun sport, veel meer hoeft toch niet? Zelfs al vind ik het één van de minder interessante sporten, als ze om halfvier spelen zal ik om halfvier zitten supporteren voor de TV.

Je kijkt dus niet voor de sport maar uit plat nationalisme?

Je kijkt dus niet voor de sport maar uit plat nationalisme?
Ik zou er anders niet om halfvier (als ze dan spelen he ik weet nog niet wanneer ze spelen) voor opstaan, nee. Zo uitzonderlijk lijkt me die gedachtengang niet.

Moest een Thiam haar laatste onderdelen om half vier gooien/lopen dan zou ik er ook voor opstaan anders zou ik nadien wel een samenvatting zien van de zevenkamp.

Ze zullen zich gesterkt voelen.

Het enige waar ik 's nachts voor zou opstaan qua sport is een knock-out wedstrijd van de Rode Duivels op een EK/WK, of een Grand Slam tennisfinale van een Belg. De rest verneem ik de volgende ochtend wel :tongue:

En dan maar klagen dat Nederland meer medailles pakt... diezelfde Nederlander gaat wel voor plat nationalisme :wink:

Ik kijk zelf alleen sporten die ik leuk vind (heel veel sporten trouwens).

Het is dat ik hockey een interessante sport vind dat ik ook kijk. Anders zou ik blij zijn met een Belgische medaille, maar echt niet gaan kijken.

Ik kijk bijvoorbeeld dan ook geen zeilsport, alhoewel daar zeker Belgische kanshebbers inzaten.
Ik snap dat nationalistische kijken dan ook niet zo goed.

Ik zou er anders niet om halfvier (als ze dan spelen he ik weet nog niet wanneer ze spelen) voor opstaan, nee. ..
Hockey morgen om 12 uur.

Kan het je ook als tv sport aanbevelen. Van zodra je de regels een beetje kent (liefst naar RBTF kijken) ga je meer en meer genieten van deze sport.

Ik kijk zelf alleen sporten die ik leuk vind (heel veel sporten trouwens).

Het is dat ik hockey een interessante sport vind dat ik ook kijk. Anders zou ik blij zijn met een Belgische medaille, maar echt niet gaan kijken.

Ik kijk bijvoorbeeld dan ook geen zeilsport, alhoewel daar zeker Belgische kanshebbers inzaten.
Ik snap dat nationalistische kijken dan ook niet zo goed.
Tegen je zin kijken naar een sport zou ik ook afraden ;)

Maar het ging bij mij vooral over het gezaag en geklaag dat je links en rechts op alle sporten leest (omdat iedereen nu eenmaal zijn voorkeur heeft) maar langs de andere kant wil iedereen wel meer en meer medailles...

Maar het ging bij mij vooral over het gezaag en geklaag dat je links en rechts op alle sporten leest (omdat iedereen nu eenmaal zijn voorkeur heeft) maar langs de andere kant wil iedereen wel meer en meer medailles...

Voor mij mogen (moeten) ze alle sporten uitzenden.
Wat ik verbazingwekkend vond is dat je twee belangrijke sporten tegelijkertijd had en dan hun extra TVnet niet inzette om die tweede sport uit te zenden. Daar waren dan die belachelijke wintersportoorden met Engelstalige bejaardenmuziek te zien.

En wat mij bereft zouden ook veel meer sporten zonder Belgen uitgezonden mogen worden. Worstelen, kruisboog, boksten enzv enzv

Wat ik verbazingwekkend vond is dat je twee belangrijke sporten tegelijkertijd had en dan hun extra TVnet niet inzette om die tweede sport uit te zenden. Daar waren dan die belachelijke wintersportoorden met Engelstalige bejaardenmuziek te zien.

En wat mij bereft zouden ook veel meer sporten zonder Belgen uitgezonden mogen worden. Worstelen, kruisboog, boksten enzv enzv

Ik heb het al eens aangekaart in een ander topic dat ik dat in deze digitale tijden onbegrijpijk vind...

Op de sporza-site staan nochtans 3 andere streams om uit te kiezen. Kost allemaal geld hé, de VRT moet tegenwoordig keuzes maken.

Op de sporza-site staan nochtans 3 andere streams om uit te kiezen. Kost allemaal geld hé, de VRT moet tegenwoordig keuzes maken.
Ik zou denken dat die extra kost toch sterk meevalt. Ik zou denken dat ze de rechten hebben om alle sporten uit te zenden (tenzij dat is opgedeeld in aparte pakketen, geen idee van eigenlijk), dus gewoon wat extra streams op de site zetten zonder commentator moet toch echt niet zo veel kosten lijkt me.

Ik zou denken dat die extra kost toch sterk meevalt. Ik zou denken dat ze de rechten hebben om alle sporten uit te zenden (tenzij dat is opgedeeld in aparte pakketen, geen idee van eigenlijk), dus gewoon wat extra streams op de site zetten zonder commentator moet toch echt niet zo veel kosten lijkt me.
Sporza/VRT heeft niet meer al die rechten. Discovery heeft de rechten voor ongeveer heel Europa en verkopen delen in sub licenties door. Vandaar dus dat je niet alles kan kijken/herbekijken op de Sporza site. Vind wel dat ze wat meer van die extra streams van een commentator mogen voorzien.

Weten toch ook weinig te zeggen, altijd alexander hendrickx, jimi hendrickx, harry potter plaatje.
Kom eens met wat andere interessante informatie seg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan