Daniël-Kun
Member
Weet iemand of Orange al begonnen is met het uitfaseren van 3G? Blijkbaar zijn ze al begonnen, maar blijkbaar is er nog altijd overal 3G.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge kunt in feite zelf ook zo 1 of 2 boosters kopen naar gelang je dat nodig hebt, dat kost niet veel.Heeft er iemand al de WiFi Comfort van Orange?
In ons huis hebben we slechte WiFi (in onze veranda én in onze slaapkamer op het eerste verdiep)
Dus ofwel trekken we een internetkabel naar de veranda + naar het eerste verdiep en zetten we daar een Wifi Router: Dan hebben we (2x) een (nieuw) wifi netwerk.
2x een WiFi booster voor 3 euro per maand.WiFi Comfort – Slimme wifi vanaf 3€/maand | Orange België
Geniet van slimme wifi overal in huis met WiFi Comfort: overal snelle en krachtige internetverbinding vanaf 3€/maandwww.orange.be
Maar als we de booster nemen van Orange, dan blijf je op hetzelfde WiFi netwerk veronderstel ik (ipv te switchen tussen de verschillende netwerken)? Ik weet niet wat de beste oplossing is momenteel voor ons.
Ik heb een wifi booster (vrij goedkoop, 25 euro) gekocht, maar de snelheid is zeer laag op dat toestel.Ge kunt in feite zelf ook zo 1 of 2 boosters kopen naar gelang je dat nodig hebt, dat kost niet veel.
3€ per maand en dan 59€ voor de installatie zie ik hier. Om dan 2 toestelletjes te komen plaatsen die mss 30 euro kosten (ik weet niet specifiek welke hardware ze gebruiken)

Nee, heb wel eergisteren mijn router moeten herstarten omdat er geen internet doorkwam, maar dat was na de restart gewoon opgelost.Nog mensen die al heel de week problemen hebben met internet? Valt om de zoveel minuten weg
Ik heb net gebeld en ik moest wat kabels uittrekken en hij was wat dingen aan't regel. "Tis opgelost meneer".. Ja nee, nog altijd niet.Nee, heb wel eergisteren mijn router moeten herstarten omdat er geen internet doorkwam, maar dat was na de restart gewoon opgelost.
Ik wacht na maar dan een maand nog steeds op actie van Orange om mijn internetlijn te upgraden. Begin juli hiervoor gebeld, nog steeds niet gebeurd.
Heb deze week ook al af en toe problemen. Internet dat weg valt voor een paar minuten en dan er terug door komt. Of veel packet loss wat streamen bijna onmogelijk maakt. Al eens gebeld (heel goeie support wel met business abbo) maar probleem deed zich op dat moment niet voor. Sinds gisteren lijkt het wel opgelostNog mensen die al heel de week problemen hebben met internet? Valt om de zoveel minuten weg
Zelfde hier, ook al wat maanden aan het rondkijken om Telenet eruit te trappen maar voor een paar Euro ga ik me geen problemen op de hals halen terwijl Telenet al jaaaaaaaren feillos werkt, kan me niet herinneren wanneer ik de laatste keer problemen gehad heb of de klantendienst heb moeten bellen...Ik was aan het kijken om te veranderen, maar voor ocharme 4 euro per maand minder, ga ik het nu toch ook weer niet doen.
Jouw internetervaring
Start Fiberx 1
Jouw TV-ervaring
Orange TVx 1
Totaal68 €/maand
Eenmalige kosten-
Opstartkosten59 €
Ligt dat nu aan mij, maar is dit niet goedkoop, zelfs ivgl met telenet...
ik betaal nu bij telenet voor hetzelfde, 72 euro per maand (wel geen digibox, maar CI+ module).
Ik was aan het kijken om te veranderen, maar voor ocharme 4 euro per maand minder, ga ik het nu toch ook weer niet doen.
Zelfde hier, ook al wat maanden aan het rondkijken om Telenet eruit te trappen maar voor een paar Euro ga ik me geen problemen op de hals halen terwijl Telenet al jaaaaaaaren feillos werkt, kan me niet herinneren wanneer ik de laatste keer problemen gehad heb of de klantendienst heb moeten bellen...
Win win voor hun:Hoe maken providers, zoals Orange, Telenet, Proximus,... eigenlijk winst op de smartphones die ze aanbieden met abonnement?
Toen ik een half jaar geelden overschakelde naar Orange en Giga Fiber, hadden ze iets verkeerd ingegeven waardoor ik ook op de standaard snelheden stond. Heb toen gebeld, de persoon die ik aan de lijn kreeg heeft dat meteen aangepast. Mijn internet werd automatisch heropgestart terwijl ik nog aan de lijn stond, en een paar minuten later zat ik op de Giga snelheden.Als je een zwaarder internetabonnement aangaat, hoelang duurt het dan tegen dat de nieuwe snelheden beschikbaar zijn?
We zijn van Start Fiber (200mpbs/15mbps) naar Giga Fiber (1000mbps/50mbps) gegaan.
- 25/11 aanvraag gedaan in Orange center (samen met een paar andere zaken)
- 3/12 technieker langsgeweest om nieuwe modem te plaatsen, maar probleem met activatie dus oude teruggeplaatst en nieuwe bij ons achtergelaten
- 5/12 activatie gelukt, zelf modem verwisseld en mail om m'n Netflix over te zetten gekregen.
Maar sinds dan zit ik nog steeds op m'n oude snelheden.
Op m'n vaste PC (via kabel) haal ik 145mpbs/13mbps.
Een (oudere) laptop rechtstreeks met kabel in de modem geraakt maar aan 88mbps/11mbps.
Zit ik met een probleem op m'n kabelaansluiting*, of worden de snelheden pas geactiveerd bij de start van een nieuwe facturatiemaand?
* Bij het installeren van m'n nieuwe TV Box kreeg ik melding dat geen enkel kabelsignaal conform is. Maar alles werkt qua TV.
Maar goed, dat is een ander verhaal. Uiteindelijk via de chat contact opgenomen met hen, en het was een dag later in orde. Dat is misschien een tip voor Orange. De customer support via Facebook chat is véél capabeler dan degene die telefonisch werken. Bij Proximus is het omgekeerd, hoewel het niveau daar globaal gezien nóg lager ligt.Toen ik een half jaar geelden overschakelde naar Orange en Giga Fiber, hadden ze iets verkeerd ingegeven waardoor ik ook op de standaard snelheden stond. Heb toen gebeld, de persoon die ik aan de lijn kreeg heeft dat meteen aangepast. Mijn internet werd automatisch heropgestart terwijl ik nog aan de lijn stond, en een paar minuten later zat ik op de Giga snelheden.
Omdat ze mij initieel op standaard snelheden hadden gezet ipv Giga snelheden (had het nochtans correct doorgegeven), hadden ze mij ook de verkeerde korting toegekend (10 euro ipv 20 euro per maand). Dat heeft bijna 2 maanden geduurd om in orde te krijgen. Ik heb ontelbare keren eprobeerd om dat met handen en voeten uit te leggen, maar werkelijk niemand snapte het probleem. Integendeel, die waren er van overtuigd dat ik het uilskuiken was die het niet snapteMaar goed, dat is een ander verhaal. Uiteindelijk via de chat contact opgenomen met hen, en het was een dag later in orde. Dat is misschien een tip voor Orange. De customer support via Facebook chat is véél capabeler dan degene die telefonisch werken. Bij Proximus is het omgekeerd, hoewel het niveau daar globaal gezien nóg lager ligt.
Dat die oude laptop niet boven de 100 geraakt, lijkt me normaal. Zelfs mijn recente laptop ging niet zo snel. Op mijn Samsung S23 Ultra geraakte ik wel meteen makkelijk aan 900 bij de speedtest.