Opnieuw op eigen benen na een lange relatie

Maar creëert er VEEL te veel andere... Dan betaal ik toch liever mijn hypotheek af 😇
laat mij het doen, dan hebt gij nog steeds uw hypotheek en ik een dak boven het hoofd. win-win en al wat ge moet doen is me af en toe een airfryer biefsteak brengen, dus geen money trace
 
is een ideaal topic om eens te lezen als ge het alleen zijn wat moe wordt imo.
 
is een ideaal topic om eens te lezen als ge het alleen zijn wat moe wordt imo.
De beste relaties zijn precies Zwamrelaties! 🤣
(en airfryerrelaties natuurlijk!!!)

Wel herkenbaar allemaal natuurlijk, en gelukkig dat de mantel der liefde daar nog veel dekt!
(this one is 4 you, Nestorius!)
 
De beste relaties zijn precies Zwamrelaties! 🤣
(en airfryerrelaties natuurlijk!!!)

Wel herkenbaar allemaal natuurlijk, en gelukkig dat de mantel der liefde daar nog veel dekt!
(this one is 4 you, Nestorius!)
Ja, dat zeker. Zolang er liefde en wederzijds respect/vertrouwen is, worden al die ergernissen elke keer weer vergeven.
Als de liefde vervaagt, zijn dat dan wel ineens de zaken waarin we zeggen `we verschillen te veel`. Ik zie dat ook wel bij m`n ex en mij. En soms vind ik dat niet echt eerlijk van mezelf dat ik dat nu wel ineens als argumenten zie om uiteen te gaan.
Terwijl ik ook wel weet dat eigenlijk de mainfactor het gebrek aan liefde en vertrouwen is. Moest ik weten dat ze van me hield ging ik waarschijnlijk nog altijd bij haar gebleven zijn (en gewoon af en toe chagrijnig geweest zijn omdat ze weer eens nonchalant was). Maar een liefdeloze relatie, pff nee laat maar, dan ben ik beter af op mn eentje.
 
Ja, dat zeker. Zolang er liefde en wederzijds respect/vertrouwen is, worden al die ergernissen elke keer weer vergeven.
Als de liefde vervaagt, zijn dat dan wel ineens de zaken waarin we zeggen `we verschillen te veel`. Ik zie dat ook wel bij m`n ex en mij. En soms vind ik dat niet echt eerlijk van mezelf dat ik dat nu wel ineens als argumenten zie om uiteen te gaan.
Terwijl ik ook wel weet dat eigenlijk de mainfactor het gebrek aan liefde en vertrouwen is. Moest ik weten dat ze van me hield ging ik waarschijnlijk nog altijd bij haar gebleven zijn (en gewoon af en toe chagrijnig geweest zijn omdat ze weer eens nonchalant was). Maar een liefdeloze relatie, pff nee laat maar, dan ben ik beter af op mn eentje.
Ik vind het wel treffend dat je het hebt over haar liefde voor jou maar niet over die van jou voor haar...
 
Ik vind het wel treffend dat je het hebt over haar liefde voor jou maar niet over die van jou voor haar...
Die is gestorven toen ze zei dat ze eigenlijk al lang niet meer van me hield.

Ik weet dat het raar klinkt, maar het was ook geen liefde op het eerste zicht van mijn kant. Integendeel, ze was/is luid en meestal ga ik lopen van luide mensen :p Het is zij die heel veel moeite heeft gedaan om mij te overtuigen dat zij de geschikte was voor mij. Ik woonde al vier jaar alleen en was niet op zoek naar een relatie.

Maar ze was enthousiast, zag me graag, was positief, etc. En ik stond versteld dat iemand mij graag zag ondanks dat ik zo gesloten was :p
En zo ben ik dan wel verliefd op haar geworden (anderen merkten dat zelf op zelfs voor ik vertelde dat ik aan het daten was). Maar nu stel ik mezelf ook wel de vraag op wat ik nu juist verliefd ben geworden en ik denk dat het dus eerder was op het feit dat zij van mij hield. Alhoewel ik haar positivisme en enthousiasme ook aantrekkelijk vond.
En we bleken ook een goede tandem te zijn: ik temperde haar `eerst doen en dan pas denken` en haar `laat ik mn agenda overvol plannen` en zij zorgde dat ik toch onder de mensen kwam, ving de chit-chat momenten op en zorgde goed voor me.

Dus ik had haar zeker lief, maar misschien dus ook wel vooral om het melige `omdat ze het met me uithoudt`. Het feit dat ze van mij hield, kon ik niet begrijpen, maar het voedde mijn liefde voor haar: ik vertrouwde haar blindelings mijn leven toe. En ik heb mijn liefde ook wel getoond hoor.
 
ik vertrouwde haar blindelings mijn leven toe.
Ik denk dat je vooral dat moet koesteren, het besef dat je iemand zo graag hebt gezien dat je alle vertrouwen had in haar.
En natuurlijk is het absoluut KUT dat dat verdwenen is, maar het is wél mogelijk. Als je je er ooit nog eens voor open kan stellen. En ik denk dat dat wél een groot probleem zal zijn voor jou in de (verre) toekomst, maar daar ben je nu ook nog helemaal niet aan toe, zoals je zelf ook al hebt aangegeven.
Dikke knuffel!
 
Ik denk dat je vooral dat moet koesteren, het besef dat je iemand zo graag hebt gezien dat je alle vertrouwen had in haar.
En natuurlijk is het absoluut KUT dat dat verdwenen is, maar het is wél mogelijk. Als je je er ooit nog eens voor open kan stellen. En ik denk dat dat wél een groot probleem zal zijn voor jou in de (verre) toekomst, maar daar ben je nu ook nog helemaal niet aan toe, zoals je zelf ook al hebt aangegeven.
Dikke knuffel!
ge zijt ne schat van ne mens.
 
Op financieel vlak. Omdat je zei "5 maand geduurd eer we rond waren qua financiële afhandeling" en "had haar graag paar 1000€ minder meegegeven maarja. Uit elkaar gaan kost altijd geld"

men ex kent nul de botten van zo’n zaken af. Men pa is kantoor directeur binnen de bankwereld dus kan mij perfect helpen.

zij had door de week ontzettend weinig tijd owv haar job dus daar ging altijd een week over voordat ik een antwoord terug kreeg. Ook omdat ze dan besprak met familie van haar dat advocaat is. Zo’n zeikerd dus waar ik constant bs van terug kreeg qua antwoorden.

we zijn op een deftige manier uit mekaar gegaan zonder enige vorm van misnoegen tegen elkaar maar k zat da precies te regelen met die advocaat ipv met haar.

t appartement da we samen gekocht hebben werd dan geschat, hun gaan ni akkoord met de schatting. Uiteindelijk zwicht ik dan voor +8000 er boven op. Had t gewoon moeten rekken dat hun t ook lieten schatten door iemand. Vooral dat heeft heel lang geduurd.

na de schatting dan nog een gedoe over t exacte bedrag dat ze terug zou krijgen bovenop t deel van de lening. Haar nonkel (advocaat) stuurde dan weer van die zeik mails waar geen rekening werd gehouden met mijn eigen inbreng bij aankoop enz. Uiteindelijk begon ik het dan zelf wa beu te worden en hebben we eens deftig gebeld, zij tot tranen toe en dat ze haar enkel liet informeren maar zelf ook gewoon wou dat t correct was. Dan toch met haar iets kunnen regelen waar ze zelf ook voor te vinden was.

nu is t dan een 2 maanden wachttijd bij de hypotheek dienst vd bank zei men pa en was ze vandeweek zowat geirriteerd dat ze nog geen geld had. Had uw boel dan sneller geregeld eh dacht ik 😂
 
Laatst bewerkt:
Aan alle verloren zieltjes hier. Ge leert uzelf terug echt voor een groot stuk (opnieuw) kennen als ge volledig alleen op uw eigen benen staat voor een tijdje. Voor mij is dat het beste wat mij overkomen is de laatste jaren. Fuck them bitches and dicks.

Voor mij is het duidelijk geworden dat ik nooit nog met iemand ga samenwonen.

Wat is het leven toch echt mooi op uw alleen. Met niemand geen rekening te hoeven houden, buiten met uzelf.

En ja, ik ben de grootste romanticus van de familie : 😏
Meh, niks is zo leuker als uw partner in de ochtend tijdens het koken bij de ass grabben en zeggen "hey good lookin', what you got cookin""
Zoiets kun je niet doen met vrienden, tenzij hij/zij een FWB is mss.
 
Meh, niks is zo leuker als uw partner in de ochtend tijdens het koken bij de ass grabben en zeggen "hey good lookin', what you got cookin""
Zoiets kun je niet doen met vrienden, tenzij hij/zij een FWB is mss.
Als dat het leukste is in een relatie wat je kan bedenken, denk ik toch ook dat je wat mist.. :unsure:
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Tegen iemand aan nestelen in de zetel of in bed is eigenlijk hetgeen wat ik met stip mis.

Maar om het luchtig en ludiek te houden: een bed niet alleen moeten verversen 😝
but it's a one (wo)mans job!? Waarom moeten 2 personen dingen doen dat 1 persoon ook kan doen. Hoe is dat efficiënt zijn? En mijn bed is 1m80 he....
 
Terug
Bovenaan