Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom? Is dat niet weer uit onze westerse opvatting?
Volgens mij is Rusland helemaal niet wanhopig. Dit is het "HIMARS" moment voor hen. Oekraïne kan de aanvallen niet stoppen en Rusland heeft genoeg raketten om het gehele land plat te leggen wua stroomvoorziening. In de winter gaat het onder min twintig.
Wil je vandaag een volledig transformatorstarion in de Antwerpse haven herstellen of vervangen ben je voor twee jaar vertrokken. Alles wordt op vraag gemaakt.
Oekraïne houdt dit geen twee winters vol en Putin weet dat. Als hij beslist heeft dat de oorlog hem 500,000 dode russen en 5 jaar waard is zit hij prima op schema.
Komt eigenlijk een half jaar te laat.Patriot's voor Oekraïne, dat begint er al op te trekken...
![]()
Exclusive: US finalizing plans to send Patriot missile defense system to Ukraine | CNN Politics
The Biden administration is finalizing plans to send the Patriot missile defense system to Ukraine that could be announced as soon as this week, according to two US officials and a senior administration official.edition.cnn.com
Ik kan fout zijn maar onderstaande in de indruk dien ik zo'n beetje krijg:Komt eigenlijk een half jaar te laat.
Als je de invloed zag op de economie en inflatie vorig jaar, terwijl de midterms in aantocht waren, dan weet je dat dit niet echt steek houdt.Ik kan fout zijn maar onderstaande in de indruk dien ik zo'n beetje krijg:
De natte droom van (sommige) machtige wapenlobby('s) in Amerika? Volgens mij Rusland zwaar vernederen maar wel de oorlog zolang mogelijk rekken want dan stroomt het geld binnen en draait de oorlogskassa op volle toeren.
Goh steden zonder stroom leggen helpt niet echt op de Battlefield.
En dat de Oekraïnse economie eronder lijd helpt ook niet direct op de Battlefield zolang Europa & America er blijven geld inpompen.
Dus wat bereikt hij ? Lijkt mij enkel dat zoiets de Oekraïners radicaler maakt en hij verspilt een hoop raketten op doelen die hem militair niets opleveren. Ik denk dat Oekraïne tot grotere offers bereid is dan de Russen op dit punt.
Europa? Heu niets ..Als je de invloed zag op de economie en inflatie vorig jaar, terwijl de midterms in aantocht waren, dan weet je dat dit niet echt steek houdt.
En welk voordeel heeft Europa er dan bij? Die hebben al honderden miljarden extra betaald voor energie ondertussen.
En een recessie erbovenop. Wat ook niet goed is voor de US.

Misschien, maar men dacht toch dat de democraten gingen verliezen. De wapenlobby heeft liever de republikeinen aan de macht. Dat is wel niet gelukt, maar ja, that is life. Nu is Trump de grote boosdoener, ..Als je de invloed zag op de economie en inflatie vorig jaar, terwijl de midterms in aantocht waren, dan weet je dat dit niet echt steek houdt.
Goh steden zonder stroom leggen helpt niet echt op de Battlefield.
En dat de Oekraïnse economie eronder lijd helpt ook niet direct op de Battlefield zolang Europa & America er blijven geld inpompen.
Dus wat bereikt hij ? Lijkt mij enkel dat zoiets de Oekraïners radicaler maakt en hij verspilt een hoop raketten op doelen die hem militair niets opleveren. Ik denk dat Oekraïne tot grotere offers bereid is dan de Russen op dit punt.
Patriot's voor Oekraïne, dat begint er al op te trekken...
![]()
Exclusive: US finalizing plans to send Patriot missile defense system to Ukraine | CNN Politics
The Biden administration is finalizing plans to send the Patriot missile defense system to Ukraine that could be announced as soon as this week, according to two US officials and a senior administration official.edition.cnn.com
Amerika is steenrijk, congress beslist komende weken over 37 miljard extra Oekraïne steun, dus dat valt wel mee.Een patriot raket kost een paar miljoen per stuk.
Dat is veel te veel om praktisch te zijn.
Poetin speelt idd een lang spel, zolang hij leeft is er niemand in Rusland die hem stopt.Oekraïne houdt dit geen twee winters vol en Putin weet dat. Als hij beslist heeft dat de oorlog hem 500,000 dode russen en 5 jaar waard is zit hij prima op schema.
gewoon de comments lezen is al hilarisch op zich. Allemaal pro Macgregor en pro Rusland. Geen enkele negatieve comment te zien. Die zullen snel genoeg verwijderd worden waarschijnlijk.Gisteren is gekeken naar hoe de russofiele Amerikaanse elite dit allemaal ziet.
Een 3-delig interview met Douglas Macgregor, de ex-colonel die de schuld 100% bij Amerika legt en zei dat de oorlog in 2 weken gedaan zou zijn.
worldcrunch.com
Steven Seagal is Russisch gezind
JCVD in Ukraïne, ik dacht dat hij eerder pro-putin was, of was dat Steven Seagal ?
Steven Seagal vs Jean-Claude Van Damme!
JCVD in Ukraïne, ik dacht dat hij eerder pro-putin was, of was dat Steven Seagal ?
Apparently, Sylvester Stallone's late-1990s party hit a speed bump when Jean-Claude Van Damme turned out to be mightily tired of Steven Seagal, who had reportedly been going around saying that he could beat Van Damme. Stallone describes the tender relationship between the two in no uncertain words: "[Van Damme] went right up to [Seagal] and offered him the chance to step outside so he could wipe the floor with him." In response, Seagal ... made his excuses and made a hasty exit to a nightclub. However, the Muscles from Brussels wasn't even slightly done with the aikido man. "Van Damme, who was completely berserk, tracked him down and again, offered him a fight, and again, Seagal pulled a Houdini," Stallone describes the events.
Well, that round goes to Van Damme. But what would have happened if they'd actually thrown hands? According to Stallone, not anything good, at least for Seagal. "Who would win? I have to say I believe Van Damme was just too strong and Seagal wanted no part of it. That's just my opinion."
Er was ook nog die epische scène met Dolph Lundgren op het film festival in Cannes in 1992Steven Seagal vs Jean-Claude Van Damme!
Dat wint JCVD direct, Seagal is gewoon een vet zwijn geworden, en een Putin lapdog. (om het klein beetje on-topic te houden)
![]()
Jean Claude Van Damme Vs. Steven Seagal: Who Would Win? - Grunge
This is the moment we find out which titan of our time will reign supreme. Jean Claude Van Damme or Steven Seagal?www.grunge.com

Je moet maar eens kijken op Frontnieuws. Allemaal gelijkaardige informatie. Als je in discussie gaat krijg je te horen dat je niet zo naïef moet omgaan met Westerse mainstream media en de propaganda van Kiev. Discussie met zo'n mensen is quasi onmogelijk omdat die muurvast zitten in hun Groot Gelijk en enkel informatie halen in echokamers of zeer selectief bepaalde nieuwsberichten lezen. Je krijgt te horen dat Kiev al sinds 2014 burgerslachtoffers maakt in de Donbas - wat waar is (daar zijn rapporten van en een oorlog zonder onschuldige slachtoffers moeten ze helaas nog voeren), maar dat is whataboutism en de schaal waarop Rusland burgerslachtoffers maakt is véél groter.Gisteren is gekeken naar hoe de russofiele Amerikaanse elite dit allemaal ziet.
Een 3-delig interview met Douglas Macgregor, de ex-colonel die de schuld 100% bij Amerika legt en zei dat de oorlog in 2 weken gedaan zou zijn.
Samenvatting van deel 1, de rest nog niet bekeken.
- Dit is allemaal Amerika hun schuld door leugens en de NATO-expansie.
- Amerika stond op het punt of langeafstandsraketten in Oost-Oekraïne te installeren.
- Poetin ontziet de bevolking.
- Polen plant van West-Oekraïne in te nemen na de oorlog, dit zou ideaal zijn en Amerika moet dit aanmoedigen.
- UA heeft nog maar 140k troepen en geen materiaal meer, de regering is "dood" en kan geen beleid meer voeren.
- Bakhmut is een zeer snode val, de Russen verliezen er bijna niks terwijl UA er honderden soldaten per dag verliest.
- Meerdere vergelijkingen met nazi-Duitsland.
- Wit-Rusland heeft 75k troepen en voorkomt dat Polen langs het westen binnenvalt.
- Rusland heeft 500k troepen klaarstaan en gaat binnen de 2-4 weken aan fase 4 beginnen..de finale aanval.
- één speerpunt gaat vanuit het zuiden Zaporizhia innemen, de 2e groepering gaat vanuit Belgorod achter Kharkiv doorsnijden en met het zuidelijke leger samenkomen in Dnipro. De 3e. speerpunt gaat vanuit Wit-Rusland achter Kiev doorsnijden tot in Moldavië, wat super simpel is, gewoon de Zjytomyr/Vinnytsja-as doorkruisen en klaar.
- enz enz.
100% gelijklopend met wat Russische politiekers, media en online trollen uitkramen.
Titels voor deel 2 en 3 zijn :
-Why NATO strategic failure? A war of deceit, denial.
-What is to be done? Can a corrupted US military be renewed?