't Was zelfs met PaintOp de vorige foto is die erop gephotoshopt...
Je ziet de knip-en-plak-randen duidelijk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
't Was zelfs met PaintOp de vorige foto is die erop gephotoshopt...
Dat is inderdaad de conclusie die ik ook volg.. Enkel en alleen Rusland is hiervoor verantwoordelijk door zijn raketaanvallen zo kort bij de grens van Polen te riskeren. Dat is met vuur spelen.
Graag stevige reactie maar ik vrees ervoor... --> bv. een Lavrov kon men toch aanhouden daar in Bali voor de reeds gedane brutaliteiten van zijn broodheer.

En wie moet Lavrov daar in Bali dan precies aanhouden voor wat precies? Vanuit welke authoriteit?

Als je geen einde wil van de oorlog moet je maar blijven voortsudderen zoals nu het geval is.. Het is de moment om te reageren en dan bedoel ik daarom niet militair. Diplomatie.. leg mij eens uit hoe diplomatie nog mogelijk is tussen Oekraïne en Rusland?Als je een einde wilt hebben aan diplomatie dan moet je zeker zulke dingen doen![]()
De enige die daar iemand kan aanhouden is Indonesië. Indonesië is helemaal geen betrokken partij daar. Die gaan heus niet zomaar eender welke functionaris van Rusland aanhouden omdat Ukraïne er mee in oorlog ligt.Nog niet duidelijk genoeg voor wat precies? Komaan zeg..![]()
Als je geen einde wil van de oorlog moet je maar blijven voortsudderen zoals nu het geval is.. Het is de moment om te reageren en dan bedoel ik daarom niet militair. Diplomatie.. leg mij eens uit hoe diplomatie nog mogelijk is tussen Oekraïne en Rusland?
Ik zal het u zeggen.. --> volledige terugtrekking van de RUssische troepen uit Donbas en de Krim ;-)
Op de vorige foto is die erop gephotoshopt...
Och ja nu zie ik het, op de foto in de post van Flappy, dat was al een photoshop.
Het was wel een wat te mooi om waar te zijn photobomb.
Voor alle duidelijkheid (want er zijn er blijkbaar die het niet door hebben): Michel is op die foto enkele berichten eerder geplakt he. Kijk gewoon naar zijn benen, of naar de knipranden, of... Leek me toch vrij duidelijk.
Ik heb het ook nu pas door nadat het werd gezegd. Hilarisch! Hier, je krijgt mijn like.'t Was zelfs met Paint
Wat is volgens u dan de oplossing diplomatisch gezien? Dat wil ik wel eens graag horen dan..Uiteindelijk gaat het via diplomatie gebeuren dat er een oplossing komt.
Een minister van buitenlandse zaken arresteren terwijl hij aan een top deelneemt ondergraaft alles waar diplomatie voor staat.
Wat is volgens u dan de oplossing diplomatisch gezien? Dat wil ik wel eens graag horen dan..
Ik denk eerder dat Rusland ook bij overgave sowieso op wereldvlak niet veel meer in de pap te brokken heeft... toch de eerste jaren.. Of gaan we Rusland nog even bedanken en hun aalmoezen geven diplomatisch gezien ?dat is niet aan mij om te zeggen of om te bepalen maar zelfs bij een volledige overgave van Rusland zal er diplomatie nodig zijn

Ik denk eerder dat Rusland ook bij overgave sowieso op wereldvlak niet veel meer in de pap te brokken heeft... toch de eerste jaren.. Of gaan we Rusland nog even bedanken en hun aalmoezen geven diplomatisch gezien ?![]()
Weet jij het eigenlijk wel.. ik vrees er eerlijk gezegd voor..ik denk dat je niet weet wat diplomatie is
Weet jij het eigenlijk wel.. ik vrees er eerlijk gezegd voor..
Blijkbaar nog niet gehoord wat er allemaal uit bv. een Lavrov zijn mond komt.. toont ook niet echt enige vorm van diplomatie. Om hem dan diplomaat te noemen in deze oorlog is veruit lachwekkend bijna. Heeft evengoed bloed aan zijn handen dan Poetin. Hem oppakken zou een duidelijk en sterk signaal zijn naar Rusland toe.jij wilt een minister van buitenlandse zaken die op officieel bezoek is laten oppakken, meestal is hij/zij de hoofd van de diplomaten van een land
dan zeg je dat deze oorlog niet kan stoppen door diplomatie mijn tegenargument is dat zelfs bij volledige overgave er diplomatie en diplomaten aan te pas zullen komen, bij iedere vredesakkoord ga je russische diplomaten nodig hebben.
dan zeg je dat Rusland niks meer te zeggen gaat hebben : kan goed zijn dat hun invloed minder zal zijn maar wederom ze gaan nog altijd aan diplomatie doen en diplomaten nodig hebben.
Het zijn in tijden van oorlog dat je diplomaten echt nodig hebt. Zolang er nog iets van communicatie is tussen de partijen ook al is het onrechtstreeks dan is alle hoop niet verloren.
Waarom denk je dat Macron de lijn met poetin open houdt?
Door dingen te zeggen zoals pak Lavrov op, daar ga je zeker geen einde van de oorlog mee bereiken, in tegendeel dan ga je de communicatielijnen nog meer afsnijden.
.. Hopelijk gebeurt dit niet meer op NAVO grondgebied maar in deze oorlog weet je maar nooit..Het zou nog slimmer zijn als reactie om een bom te droppen op een militaire basis in Rusland dan om Lavrov op te pakken. Met het eerste escaleer je het conflict, maar met het tweede schaadt je je eigen diplomatische reputatie enorm. Dat heeft niet alleen een effect op Rusland maar ook met alle partners waar je later mogelijk mee aan tafel moet gaan zitten. Hoe ga je ooit nog een deftige communicatielijn met China onderhouden als ze weten dat je hun diplomaten mogelijk opsluit?Dus als puntje bij paaltje komt hoeft de NAVO volgens u dan helemaal niet te reageren op het neerkomen van Russisch raketmateriaal op NAVO-grondgebied.. ook al was dit geen bewuste aanval? Door niet te reageren en Rusland op zijn minst te bestraffen bewijs je er nogmaals mee dat de NAVO eigenlijk niet meer is dan een vodje papier bij wijze van spreken.

Ondertussen vraagt de Oekraïense veiligheidsraad toegang tot de crashsite in Polen.
Ze willen de brokstukken zien en beweren de vliegroute van een Russische raket te kunnen voorleggen.
En om iedereen blij te maken werd dit natuurlijk ook op twitter aangekondigd.
't Zou beter in alle rust besproken worden om daarna met een gezamelijke verklaring te komen.Eigenlijk gewoon logisch, toch?
Als het Oekraiens afweergeschut was, moet je aan Polen kunnen uitleggen wat er gebeurd is. (bv. welke Russische raket ze wilden uit de lucht schieten en wat er is foutgelopen)
Blijkbaar nog niet gehoord wat er allemaal uit bv. een Lavrov zijn mond komt.. toont ook niet echt enige vorm van diplomatie. Om hem dan diplomaat te noemen in deze oorlog is veruit lachwekkend bijna. Heeft evengoed bloed aan zijn handen dan Poetin. Hem oppakken zou een duidelijk en sterk signaal zijn naar Rusland toe.
Dus als puntje bij paaltje komt hoeft de NAVO volgens u dan helemaal niet te reageren op het neerkomen van Russisch raketmateriaal op NAVO-grondgebied.. ook al was dit geen bewuste aanval? Door niet te reageren en Rusland op zijn minst te bestraffen bewijs je er nogmaals mee dat de NAVO eigenlijk niet meer is dan een vodje papier bij wijze van spreken.
We zullen dan moeten afwachten tot het volgende "accident de parcours"... om te zien of er dan enige actie ondernomen wordt tegen de agressor... Hopelijk gebeurt dit niet meer op NAVO grondgebied maar in deze oorlog weet je maar nooit..
Kimme, je kan iets doms zeggen uit onwetendheid, maar dit is er ver over. We zitten niet meer in de tijd van het doden/berechten van gezanten in een oorlog. Van diplomaten blijf je in principe af, anders wordt het onmogelijk om iets als de verenigde naties te hebben. Je beseft toch dat Lavrov onlangs op Amerikaans grondgebied kwam? Zelfs dan zullen ze hem en zijn diplomaten ongemoeid gelaten hebben.Graag stevige reactie maar ik vrees ervoor... --> bv. een Lavrov kon men toch aanhouden daar in Bali voor de reeds gedane brutaliteiten van zijn broodheer.