Oorlog tussen Rusland en Oekraïne (2022-...)

Ik denk dat de boodschap gaat zijn: "Eind volgende week worden een aantal regio's geannexeerd. Durf ons daar dan nog aan te vallen en we zullen keihard terug slaan."

kunt ge die speech ergens ondertiteld volgen?
Beste kans is om via de Engelstalige nieuwskanalen te volgen, bvb Sky News:
Zal eerder live vertaling zijn dan ondertitels, dat komt pas later. De speech zou ongeveer nu moeten zijn maar kan ook later in de avond zijn, het is allemaal wat schimmig.

kunt ge die speech ergens ondertiteld volgen?
De bespreking met de ministers eerder vandaag (of net?)

Russische wapens tonen hun effectiviteit en slagkracht op het slagveld. De vijandige infrastructuur en militairen worden doeltreffend vernietigd. Onze verliezen worden daardoor geminimaliseerd. De westerse wapens worden effectief vernietigd.

De westerse wapens moeten reverse engineered worden om onze kennis te verhogen om met krachtige alternatieven te komen

Fabrieken moeten extra inspanning leveren om nieuw materiaal te produceren en om oud materiaal te herstellen. Er komen extra budgetten vrij om de werking van de wapenindustrie te versterken en om extra financiële incentives te geven aan de werknemers om zich extra in te zetten.

enz..

Dat was dit

In het kort.

Blijkbaar gaat hij nog spreken?!

Laatst bewerkt:
Net bekeken.

Russische wapens tonen hun effectiviteit en slagkracht op het slagveld. De vijandige infrastructuur en militairen worden doeltreffend vernietigd. Onze verliezen worden daardoor geminimaliseerd. De westerse wapens worden effectief vernietigd.

De westerse wapens moeten reverse engineered worden om onze kennis te verhogen om met krachtige alternatieven te komen

Fabrieken moeten extra inspanning leveren om nieuw materiaal te produceren en om oud materiaal te herstellen. Er komen extra budgetten vrij om de werking van de wapenindustrie te versterken en om extra financiële incentives te geven aan de werknemers om zich extra in te zetten.

enz..

In het kort
niks speciaals dus

Dat is waar, maar als ze dat zouden doen verklaren ze rechtstreeks de oorlog met de USA, de UK & de EU.

Dan gaan er miljoenen doden vallen want dan heeft de Westerse wereld echt geen keus en dan gaan ze effectief gewoon Rusland (plat)bombarderen.
En ja dan schiet Rusland terug (vandaar dat ik zeg miljoenen doden), maar dat overleeft geen enkel regime hé. Never. Nooit.
(Het eindresultaat van zo'n escalatie wil ik niet eens weten)

Dit is natuurlijk een (zware) gok van Poetin. MAAR hij zit natuurlijk in de hoek waar de klappen vallen. Dus heeft hij nog andere opties over? Het lijkt mij van niet? Dus ik zie dit inderdaad ook gewoon gebeuren.

Indien Rusland enkele ballistische raketten met kernkoppen afvuren, zullen er daar idd enkele van hun doel treffen. Zolang de eerste aanval van Rusland beperkt blijft, denk ik niet dat het Westen direct met raketten gaat reageren, omdat iedereen weet dat dat het einde is.
Wat er wel gebeurt op zo'n ogenblik? Rusland wordt dan de facto een pariastaat, volledig afgesloten van de rest van de wereld. Geen medicijnen, geen voedsel,... niets meer dat het land binnen- of buitengeraakt.

Indien Rusland enkele ballistische raketten met kernkoppen afvuren, zullen er daar idd enkele van hun doel treffen. Zolang de eerste aanval van Rusland beperkt blijft, denk ik niet dat het Westen direct met raketten gaat reageren, omdat iedereen weet dat dat het einde is.
Wat er wel gebeurt op zo'n ogenblik? Rusland wordt dan de facto een pariastaat, volledig afgesloten van de rest van de wereld. Geen medicijnen, geen voedsel,... niets meer dat het land binnen- of buitengeraakt.
Ja en als china dan ziet hoe het westen reageerd gaan ze ook wel iets proberen. En china zal wel medicijnen en andere zaken geven. Enige dat het westen kan doen is gewoon reageren dit kunt ge niet voorbij laten gaan schurk landen zullen dit uitbuiten.

Terug
Bovenaan