Laat maar blijkbaar steunt haas mazepin nogIk hoop het, zijn we sneller van mazepin af dan verwacht
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat maar blijkbaar steunt haas mazepin nogIk hoop het, zijn we sneller van mazepin af dan verwacht
Idd. Daar MOETEN we gewoon ingrijpen, anders is het gewoon elk voor zich en zijn we geschoren.Goh, Finland en Zweden zijn lid van de EU en hier stond op de vorige pagina's dat de EU een clause heeft die artikel 5 van NAVO imiteert/activeert, dus blijkbaar komt NAVO sowieso tussen als Finland aangevallen zou worden.
En eerlijk is eerlijk, Oekraine is nog steeds relatief ver van jullie bed, maar Finland is toch echt een onderdeel van het Westen. Ik kan mij niet inbeelden dat men bij Finland en/of Zweden ook zo passief zou toekijken.
Er staat de Russen nog een zware opdracht te wachten eens ze in Kyiv zitten: het opnemen tegen Vitaly Klitschko.
Hij veegt zo de vloer aan met Vladdy.
![]()
Omdat oorlogen uiteindelijk altijd diplomatiek worden opgelost. Enkel de machtsverhoudingen veranderen door oorlog.
Een staakt het vuren of vredesakkoord is diplomatiek![]()
Zweden heeft zelfs (nogGoh, Finland en Zweden zijn lid van de EU en hier stond op de vorige pagina's dat de EU een clause heeft die artikel 5 van NAVO imiteert/activeert, dus blijkbaar komt NAVO sowieso tussen als Finland aangevallen zou worden.
En eerlijk is eerlijk, Oekraine is nog steeds relatief ver van jullie bed, maar Finland is toch echt een onderdeel van het Westen. Ik kan mij niet inbeelden dat men bij Finland en/of Zweden ook zo passief zou toekijken.
) geen rechtstreekse landsgrens met Rusland. Finland is vanuit Poetin zijn standpunt net hetzelfde als Oekraïne, heeft een gigantisch lange grenslijn met Rusland... als Poetin Oekraïne wil houden als bufferstaat tussen Rusland en NATO (officieel, in praktijk is dat een drogreden) dan wil hij Finland even goed als buffer houden aan de NW flank.Los daarvan lijkt Poetin mij helemaal niet uit te zijn op een "staakt het vuren of een vredesakkoord", maar op een regimewissel en een volledige demilitarisering van Oekraïne.
Mensen die al jaren systematisch de grenzen aftasten en nog nooit op de limiet gebotst zijn....die schurkenstaat is volledig van het padje af, want Finland en Zweden bedreigen is openlijk flirten met Wereldoorlog 3. Wie denken Putin en zijn vazallen eigenlijk dat ze zijn?
Als een lid van de EU aangevallen wordt, dan moeten we ingrijpen of je mag de EU ook gewoon afschrijven he
Als alle centrale landen die geen grenzen hebben met potentiële vijanden zo gaan denken kunnen we NATO misschien beter disbanden want wat blijft er dan uiteindelijk nog over?
Je snapt mijn punt niet.
Dit is een zero sum game waarbij de enige die een voordeel haalt uit een diplomatiek akkoord Rusland is. Zonder diplomatiek akkoord kan Rusland wel eens in een nieuw Afghanistan worden gezogen. Indien Poetin erop gokt dat een inname van Kyiv het einde van de gevechten betekent, dan zou dit wel eens een kapitale vergissing kunnen zijn. Ik zie de Oekraïners doorgaan en een insurgency uitvechten als het moet.
Los daarvan lijkt Poetin mij helemaal niet uit te zijn op een "staakt het vuren of een vredesakkoord", maar op een regimewissel en een volledige demilitarisering van Oekraïne.
Ik stel de legitimiteit van de instellingen niet in vraag. Ik laak vooral het gedrag van een aantal Europese landen die gedrag vertonen dat voor mij verdacht veel op cherry picking lijkt.Wat is dat met al die pure hypothetische scenario's die de legitimiteit van instellingen in vraag stelt? Dit zijn maar twee voorbeelden die ik op deze pagina tegen kwam. De thread staat er vol mee...
Daar ligt een kind naast die vrouw....NSFW
De Russische oorlogsmisdaden zullen de komende dagen nog meer duidelijk worden. Mijn bloed kookt.
NSFW
Had Zweden over enkele maanden al geen incident waarbij onbekende drones (ws Russische dus) over hun kerncentrales vlogen?
Ik denk dat je mijn post niet helemaal begrepen hebt ...Wat is dat met al die pure hypothetische scenario's die de legitimiteit van instellingen in vraag stelt? Dit zijn maar twee voorbeelden die ik op deze pagina tegen kwam. De thread staat er vol mee...