Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een kort interview met de neef van Vance. Komt mij over als een welbespraakt man en in het interview sloeg hij nagels met koppen.
Helaas geen verrassing hé, Meloni voelt zich veel meer verwant met Trump dan met de gemiddelde Europese leider.We zijn nog niet eens vertrokken en....
Barst in ‘coalition of the willing’? “Meloni laat top van Starmer links liggen en distantieert zich van Frans-Britse as”
Rusland bewijst nogmaals zijn superioriteit op vlak van diplomatie:
Én Noord-Koreaanse troepen inzetten.Hilarisch eigenlijk, geen buitenlandse troepen in Oekraïne. Maar Rusland mag dan wel even 4 Oekraïnse provincies binnenvallen met zijn leger en opeisen als Russisch grondgebied.
Er zijn zelfs buitenlandse troepen in Rusland...Hilarisch eigenlijk, geen buitenlandse troepen in Oekraïne. Maar Rusland mag dan wel even 4 Oekraïnse provincies binnenvallen met zijn leger en opeisen als Russisch grondgebied.
Vooral qua diplomatie is dat hilarisch/hallucinant - in het kader van een oorlog m.b.t. het binnenvallen van Oekraïne, land veroveren etc. ben ik neutraler - die methode is sinds het ontstaan van de mens toegepast en bijgevolg ook gewoon aanvaard: als er een duidelijke winnaar is heeft die gewonnen.Hilarisch eigenlijk, geen buitenlandse troepen in Oekraïne. Maar Rusland mag dan wel even 4 Oekraïnse provincies binnenvallen met zijn leger en opeisen als Russisch grondgebied.
Met Trump weet je het nooit. Hij heeft al veel toegevingen gedaan (of dat is toch zijn mening) aan Poetin.Dat zijn ook geen eisen voor een wapenstilstand om daarna te onderhandelen over een 'evenwichtige' oplossing. Dat is hun finale eindpositie waarbij al hun eisen zijn ingewilligd.
In before Trump zegt dat dit redelijke voorwaarden zijn en de druk terug bij zelensky legt.
Hoewel ik heel die situatie met een Russische kapitein zeer komisch vind, moeten we nu ook geen grote complottheorieën gaan verspreiden voorlopig. Dat een kapitein van een schip wordt gearresteerd is niet abnormaal als zijn schip betrokken is in een zwaar incident.
Onderstaande video legt het goed uit.
In zijn speech was het warm en koud blazen. Benieuwd hoe zijn telefoontje met Trump verloopt en de gesprekken tussen de onderhandelingsteams in Moskou.
Hij weet ook wel dat hij de best mogelijke deal kan verkrijgen via Trump (Hij wilde 100% zeker niet met Biden ne deal sluiten). Als hij alles nu vierkant zomaar zou afwijzen dan zijn we weer vertrokken voor een extra 3 jaar. Hij beseft ook dat Trump zijn ego groter is dan zijne ***. En dat scenario wil hij ook vermijden gelijk de pest.Poetin wil het slim spelen dat is duidelijk uit zijn persconferentie.. hij zegt dat hij staakt het vuren aanvaardt maar dat zal uiteindelijk volgens zijn regels moeten gebeuren.. let maar eens op![]()
Ik kan me moeilijk inbeelden mochten er Australische of Zuid-Koreaanse soldaten worden ingezet. Ik veronderstel dat hij gewoon niet pro-westerse soldaten wil?Zou Rusland er minder problemen bij hebben als er niet-Westerse (lees: NAVO) vredestroepen zouden zijn? Ik kan me inbeelden dat hij niet happig is op tienduizenden NAVO-troepen in Oekraïne, maar er zijn genoeg andere landen die troepen kunnen leveren. En nee, niet Noord-Korea.