Général Zantas
Well-known member
En het antwoord van Rubio.
![]()
Grenst Polen al niet aan Rusland, via Kaliningrad en Wit Rusland?
En hoezo moeten ze dank u zeggen, ze betalen er verdorie 50 miljoen $ per jaar voor. Dank u dat ik u mag betalen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En het antwoord van Rubio.
![]()
Grenst Polen al niet aan Rusland, via Kaliningrad en Wit Rusland?
Die 1v1 tussen Musk en Poetin wil ik wel zien. Ik zet mijn geld wel in op Poetin, eerlijk gezegd.
Ik ook en zeker als het ergens doorgaat op een verdieping met veel ramen.Die 1v1 tussen Musk en Poetin wil ik wel zien. Ik zet mijn geld wel in op Poetin, eerlijk gezegd.
...
Olietransport als dit is de slagader van de Russische oorlogseconomie. Bijna een derde van de inkomsten van het Kremlin is afkomstig uit olie en gas. Volgens de onafhankelijke instantie Oxford Institute for Energy Studies haalde Rusland vorig jaar 11,1 biljoen roebel – omgerekend zo’n 115 miljard euro – uit de export van energie. Elke cent daarvan komt van pas voor de geldverslindende oorlogsmachine. Schepen zoals de Vela Rain zijn daarbij vitale schakels.
...
...
Door die wirwar aan regels kan de Russische olie blijven rondgaan. “Er moet veel meer worden gedaan om de inkomsten van het Kremlin uit olie-export terug te dringen”, vindt Oleg Savitski van de Oekraïense actiegroep Razom We Stand. “Het is onaanvaardbaar dat jaren na de start van de oorlog Europese bedrijven nog steeds helpen bij de energie-export die is gelinkt aan het Kremlin. Daar moet een einde aan komen.
...
Goh, dat lees ik al twee jaar eigenlijk, net als de economie die daar elk moment zou kunnen instorten. Dus zo'n berichten neem ik tegenwoordig wel met een korrel zout.Ik zag in een reportage dat de Russische banken het wel niet lang meer zouden uithouden voor ze omkukelen.
Who does what now? Ik stel zeker niet voor dat toegeven aan de grillen van Poetin de weg vooruit is. Mijn punt is dat er wel eens meer nagedacht mag worden over de gevolgen van bepaalde beslissingen, zeker als je weet tegen wie je aan het spelen bent. Poetin zal elk excuus gebruiken om zijn acties te verantwoorden. Wat natuurlijk niet betekend dat we niets moeten doen.
Iemand waar we niet 100% zeker zijn of ze corrupt is, wat in haar geval wel zo is...
Want we hebben nog niet genoeg schulden? Ik heb het al helemaal gehad met de inflatie..
/https://news.online.ua/en/the-us-is-ending-support-for-ukrainian-f-16s-but-there-is-a-way-out-891472/US President Donald Trump's team has ordered the termination of vital support for F-16 fighter jet jamming equipment that Ukraine has.
Komaan, geloof toch niet wat die idioot zegt.Die 1v1 tussen Musk en Poetin wil ik wel zien. Ik zet mijn geld wel in op Poetin, eerlijk gezegd.
Kunnen we daar geen whizz-kids op zetten om die killswitch te omzeilen? En de F-35 reverse engineeren om hulpstukken zelf te maken zodat we niet afhankelijk zijn van Lockheed Martin? Uiteraard is dat illegaal ...https://www.telegraph.co.uk/world-n...ch-allow-trump-to-disable-european-air-force/
Als ze in Europa nu nog F35s kopen zijn ze gewoon achterlijk.. ASAP zelf ne nieuwe fighter ontwikkelen is wat we moeten doen Ne Eurofighter 2025, tegen dat hem af is zal het wel al 2030 zijn maar alle..
Aja, dat is omdat hun stuur rechts staat natuurlijk.De Britten hebben hun eigen software op hun F35’s. Lijkt me dus niet onmogelijk om die te jailbreaken.
Makkelijk zal het niet zijn, maar toch ook niet onmogelijk.Mocht het zo makkelijk zijn zou ik denken dat een F35 of eender welk software gerelateerd wapentuig redelijk nutteloos is - terug naar vroeger: met zwaard en schild - jailbreak dat maar even.
Die hebben hun eigen software, zoals ook Israël omdat ze dat zo afgesproken hebben. Al is en blijft het wel zo dat ze niet alles kunnen doen.De Britten hebben hun eigen software op hun F35’s. Lijkt me dus niet onmogelijk om die te jailbreaken.