Oorlog tussen Rusland en Oekraïne (2022-...)

Soms zijn ze toch niet echt slim eh. Al die zwart-rode vlaggen met hun bijhorende geschiedenis geeft gewoon nog maar ammunitie aan degenen die Oekraïne in dat neo nazi licht willen zien.

Haal die toch gewoon weg.

De reden dat Oekraïners deze gebruiken: "De vlag bestaat uit twee kleuren: rood en zwart. De zwarte kleur symboliseert de zwarte aarde ("Chornozem") waar Oekraïne synoniem voor is, en de rode kleur staat voor het bloed dat voor Oekraïne is vergoten."

Hopelijk trapt Zelensky niet in de Trump onzin en denkt hij er op tijd aan dat hij het geld v.d. mineralen en grondstoffen zelf hard nodig heeft om Oekraïne terug op te bouwen. Oekraïne ligt in puin en heeft hulp nodig en zeker niet een oranje autocraat (Trump) die zijn land wil leegroven nadat een andere autocraat (Poetin) eerst alles platgegooid heeft. Iemand willen beroven die al alles verloor, hoe laag kan je vallen?

Het is nog maar de vraag of en hoeveel van die mineralen er daar effectief in de grond zitten. En of die ook te ontginnen zijn. Daar bestaat heel veel twijfel over, maar Zelensky heeft Trump zijne kop goed zot gemaakt.

Ik denk niet dat we in recente geschiedenis ooit zulk gevecht met woorden hebben meegemaakt...
Trump krijg je echt op zijn paard wanneer je geen "turn around and bend over" doet voor hem...
Om nog niet te spreken over de leugens...

Aan het kijken naar de persconferentie op CNN van Trump en Zelensky. Dit is ongelooflijk. Degoutant degoutant degoutant... ik heb er geen woorden voor. Dit is gewoon een slechte D-film waar ik aan het kijken ben

Kan Trump de Duitsers (of andere NAVO-partners) er van weerhouden om wapens te sturen naar Oekraïne? Ik denk maar heel concreet aan de Taurusraket waar Zelensky al lang achter vraagt.

Echt ongelooflijk hoe je zo en plein public een staatshoofd gaat vernederen, die al 3 jaar gebukt gaat onder de grote terreur van Rusland.

Vooral dat 'en plein public' slaat echt nergens op. Dit is een soort gesprek dat je uit fatsoen achter gesloten deuren houdt.

De manier waarop Vance vragen stelt toont aan dat ze hem gewoon in de val gelokt hebben om hem voor alle camera's te kakken te zetten.

Degoutant.

Deze gaat in de geschiedenisboeken...
Trump's Art of the deal...
Als dat diplomatie moet voorstellen?
Trump is geen diplomaat. Trump is een manipulator die geen enkel middel schuwt om zijn goesting te krijgen. En zijn eerste stap is hoog starten om zoveel mogelijk uit de deal te trekken.
Ik zie hem perfect bereid en welwillend om chantage te plegen om zo zijn deal uit het vuur te slepen.

Dit is toch écht niet normaal hoe dat daar verloopt :eek::eek::eek:

Wat zouden de andere (wereld)leiders nu aan het denken zijn als ze dit zien?

Wat een geweldige vraag "Waarom draag je geen pak? Veel Amerikanen kunnen het niet apprecieren dat je geen pak draagt op bezoek bij de President. Heb je wel een pak om te dragen?"

...

Terug
Bovenaan