Dat is omdat de NAVO geen betrokken partij is in dit conflict.Dat is juist het probleem.
Men laat Poetin gewoon doen.![]()
Denk dat dit al 1000 keer is gezegd, maar bij deze de 1001ste keer.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is omdat de NAVO geen betrokken partij is in dit conflict.Dat is juist het probleem.
Men laat Poetin gewoon doen.![]()
Oekraine wil ondertussen al niet meer bij de Navo.
Zelensky is het gebedel beu.
Oekrainers moeten stilaan toch een degout krijgen van de navo en EU hun lafheid.
Poetin gaat winnen.

Vervang goedkoop eens door betaalbaar.
Vandaag nog een interventie gehad waar ik moest gaan kijken of de cv ketel wel normaal werkte, want die mensen hun voorschot ging van 180 naar 750 ofzo. En dat zou nog een peulschil zijn vergeleken met als de gaskraan van Rusland echt gewoon compleet toe gaat. Zou je graag hebben dat je een compleet maand loon mag geven gewoon om niet in de koude te zitten?
Recent gerenoveerd en uiteraard ook geïsoleerd. Gaat hier echt niet over een of ander oud kot met nen oude ketel, is splinternieuwe viessmann die er staat.En hebben ze hun huis al ooit eens deftig geïsoleerd? Want die niet/slecht geïsoleerd huizen zorgen mee voor tekort en dus duurdere prijzen ook voor die wel geïsoleerd hebben
Het staat op de officiële overheidssite als statement, dus dan zal het wel zo zijn:Als dit waar is...
Hier had iemand eens een grafiek gepost en in de winter was dat echt wel een piek door in gas dus dat is voornamelijk door huishoudelijk gebruik lijkt meNiet helemaal OT (allez ja, eigenlijk zelfs nauwelijks) maar (huishoudelijke) verwarming is echt maar een fractie vh gasverbruik. Dit gaat veel verder dan "wat koud in huis" of "de gasrekening loopt hoog op"... dit gaat vooral over productieprocessen (bvb chemie of metaal) die vanaf een bepaald punt gewoon niet meer rendabel zijn tenzij zij hun prijzen ook omhoogduwen, wat met lopende contracten niet altijd gaat. Zelfs uw pintje dat serieus in prijs stijgt omdat de gas/stroom duurder wordt of de diesel voor hun transport.
Ik weet van 1 fabriek die op dit moment bvb overstock blijft produceren zonder afnemer omdat, tot nu toe, stockage/fabricage nog net goedkoper uitkomt dan een volledige shutdown en latere restart.
Grootste deel van gezinnen die in België wonen in slecht geïsoleerde woningen zijn niet eigenaar maar huurders. Verhuurders triggeren is moeilijk en er is geen politieke wil om dit te doen.En hebben ze hun huis al ooit eens deftig geïsoleerd? Want die niet/slecht geïsoleerd huizen zorgen mee voor tekort en dus duurdere prijzen ook voor die wel geïsoleerd hebben
Dat is omdat de NAVO geen betrokken partij is in dit conflict.
Denk dat dit al 1000 keer is gezegd, maar bij deze de 1001ste keer.
Ik ga hier niet opnieuw aan beginnen, maar wil er nog 1 ding over zeggen: NIEMAND gaat winnen.
Vandaag nog in de radio gehoord dat moest iedereen zijn thermostaat 1 graad zakken dat het al een merkbaar verschil zou zijn.Hier had iemand eens een grafiek gepost en in de winter was dat echt wel een piek door in gas dus dat is voornamelijk door huishoudelijk gebruik lijkt me
Dacht ooit eens gehoord te hebben dat dat 7% minder verbruik zou betekenen.Vandaag nog in de radio gehoord dat moest iedereen zijn thermostaat 1 graad zakken dat het al een merkbaar verschil zou zijn.

Vanwaar het optimisme?Ik ben lichtjes optimistisch. Volgens mij is veel kans dat er donderdag een akkoord uit de bus komt. Ik acht die kans in ieder geval groter dan 't feit dat Putin een kernbom gaat droppen.
Vanwaar het optimisme?
Ik hoop in ieder geval dat men tot een vergelijk komt, eventueel zelfs in samenspraak met europa om eindelijk ook die oude rancunes aan te pakken.Ik ben lichtjes optimistisch. Volgens mij is veel kans dat er donderdag een akkoord uit de bus komt. Ik acht die kans in ieder geval groter dan 't feit dat Putin een kernbom gaat droppen.
Zal als signaal naar Poetin zijn, om te willen onderhandelen.Oekraine wil ondertussen al niet meer bij de Navo.
Zelensky is het gebedel beu.
Oekrainers moeten stilaan toch een degout krijgen van de navo en EU hun lafheid.
Poetin gaat winnen.