Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Olie tanken ?Wat doet the head of military intelligence op ne olietanker?
Onderstreept misschien hoe belangrijk de inkomsten van de schaduwvloot zijn voor het regime?Wat doet the head of military intelligence op ne olietanker?
Is het ondertussen geen publiek geheim dat de schaduwvloot voor wel wat meer dan het transporteren van olie wordt gebruikt? Vaak genoeg zijn drones gelinkt aan de aanwezigheid van deze schepen. Waarom die op die olietanker zelf zat is mij ook een raadsel.Wat doet the head of military intelligence op ne olietanker?
En in de Middellandse Zee?Wat doet the head of military intelligence op ne olietanker?
het is eigenlijk allemaal nog erger dan we dachten.Het zal heel 2026 spartelen blijven en hopen dat de midterms de democraten terug meer op het beleid kunnen laten wegen.Spionagechef Verenigde Staten krijgt na uithaal naar Europa en NAVO bijval van Poetin-vertrouweling: ‘Ze legt oorlogszuchtige machinerie bloot’
![]()
Spionagechef Verenigde Staten krijgt na uithaal naar Europa en NAVO bijval van Poetin-vertrouweling: ‘Ze legt oorlogszuchtige machinerie bloot’
Amerika’s hoogste spionagechef Tulsi Gabbard en het Kremlin hebben Europa en de NAVO aangevallen vanwege zijn rol bij de Oekraïne-onderhandelingen. Terwijl de VS en Rusland dit weekend in Miami overleg voerden, betichtte Gabbard Europa ervan Amerika te willen meesleuren in een oorlog met de Russen.www.demorgen.be
Ik wist dat Tulsi Gabbard al jarenlang Russofiel was, maar dithet is eigenlijk allemaal nog erger dan we dachten.
Autobom in Moskou. Als die oorlog gedaan is ben ik toch benieuwd hoe Oekraïne dat allemaal heeft geflikt.weer ne Russische generaal minder.
dat er nog veel mogen volgen.
Ik denk dat dit in geval oekraine-rusland met hun onderlinge banden best nog eenvoudig is om gelijkgestemde zielen te vinden in het andere kamp.Autobom in Moskou. Als die oorlog gedaan is ben ik toch benieuwd hoe Oekraïne dat allemaal heeft geflikt.
Autobom in Moskou. Als die oorlog gedaan is ben ik toch benieuwd hoe Oekraïne dat allemaal heeft geflikt.
Is me dunkt meer en meer vergelijkbaar met de capaciteiten van de Mossad, die na WO2 ook de ene na de andere ondergedoken oorlogsmisdadiger te pakken hebben gekregen. Met Budanov natuurlijk ook een waanzinnig capabel figuur aan het roer.Autobom in Moskou. Als die oorlog gedaan is ben ik toch benieuwd hoe Oekraïne dat allemaal heeft geflikt.
Als je gaat vergelijken met de Mossad zit je wel in god tier. Er zullen ook wel wat Oekraïense officieren zijn gedood, maar Kiev hangt dat niet aan de grote klok (evident) en dat kan je niet vergelijken met hoe Russische officieren hieronder lijden. Zou me niet verwonderen als Gerasimov, Belousov of Shoigu er vroeg of laat aan gaan.Is me dunkt meer en meer vergelijkbaar met de capaciteiten van de Mossad, die na WO2 ook de ene na de andere ondergedoken oorlogsmisdadiger te pakken hebben gekregen. Met Budanov natuurlijk ook een waanzinnig capabel figuur aan het roer.
Waarom zou men in godsnaam Gerasimov, Belousov of Shoigu omleggen? Dat zijn waarschijnlijk de meest incompetente figuren in de Russische defensiewereld. Laat die maar zitten waar ze zitten, anders loop je het risico dat er iemand die wel enige competenties heeft in de plek komt.Als je gaat vergelijken met de Mossad zit je wel in god tier. Er zullen ook wel wat Oekraïense officieren zijn gedood, maar Kiev hangt dat niet aan de grote klok (evident) en dat kan je niet vergelijken met hoe Russische officieren hieronder lijden. Zou me niet verwonderen als Gerasimov, Belousov of Shoigu er vroeg of laat aan gaan.
Om te laten zien dat het kan? Intimideren, angst aanjagen en uitdagen.Waarom zou men in godsnaam Gerasimov, Belousov of Shoigu omleggen? Dat zijn waarschijnlijk de meest incompetente figuren in de Russische defensiewereld. Laat die maar zitten waar ze zitten, anders loop je het risico dat er iemand die wel enige competenties heeft in de plek komt.
Inderdaad. En nog meer, er zijn nog genoeg Russen met Oekraïnse roots die je er nooit gaat uithalen.Ik denk dat dit in geval oekraine-rusland met hun onderlinge banden best nog eenvoudig is om gelijkgestemde zielen te vinden in het andere kamp.