Onweer-thread

Nieuwjaar is pas begonnen. En met onweer. De 1ste onweer is vlaanderen aan het verlaten richting Nl en dan naar Duitsland.


Er zou nog 2 clusters zijn in uk en Frankrijk.

Als ik de site mag geloven.
 
Hier geen onweer, het heeft alleen fel geregend en er is veel wind.

Wtf is er trouwens aan de hand met dit topic?
Ik kan enkel berichten zien tot mijn eigen post op pagina 9 en dan hier op pagina 22 nu Sneeuwstorm hier een bericht geplaatst heeft. Wanneer ik een pagina daar tussen wil bekijken beland ik gewoon weer op pagina 1 ...
 
Hier geen onweer, het heeft alleen fel geregend en er is veel wind.

Wtf is er trouwens aan de hand met dit topic?
Ik kan enkel berichten zien tot mijn eigen post op pagina 9 en dan hier op pagina 22 nu Sneeuwstorm hier een bericht geplaatst heeft. Wanneer ik een pagina daar tussen wil bekijken beland ik gewoon weer op pagina 1 ...
Gek inderdaad. Bij teruggaan meteen op pagina 1 en bij verdergaan maar tot pagina 9 en dan meteen hier.
 
Mea culpa, ik heb daarnet iets fouts gedaan bij het mergen van een nieuwe onweersthread met deze thead en het is wat in de soep gelopen... 🙈

We zijn er mee bezig om het te fixen!


Geen idee waarover jullie het hebben! :unsure: (is gefixed, merci voor jullie geduld!)
 
Laatst bewerkt:
In Hasselt goed veel bliksems en donder.
Hier in Sint-Truiden wel bliksem, maar veel donder heb ik nog niet gehoord. Zal ook wel door de wind komen.
Ook gemerkt, ja! Ik denk niet dat ik al ooit onweer in februari heb meegemaakt :unsure:
Echt? Ik heb al alle maanden van het jaar onweer gezien denk ik.
Toen ik 20 jaar terug begin februari mijn nieuwe (tweedehands) wagen was gaan kopen en ik terug naar huis reed werd het opeens heel donker en begon het zwaar te onweren, met hagel en sneeuw. (En ik was op de baan met een vervangwagen met heel slechte banden na een ongeval met mijn wagen op ijzel)
 
waar is hier? :unsure:
Bij @BlackOccult staat in het profiel Begijnendijk, dus ik veronderstel dat het dan dus daar zal zijn?

Ik vind dat trouwens ook altijd raar, mensen die zeggen "hier", maar je weet dan totaal niet waar "hier" is.
Bij dit forum zijn er wel mensen die hun woonplaats in hun profiel hebben staan, dan kan je ook makkelijk zien van waar ze zijn. Maar een grote groep heeft dat niet ingevuld (of niet publiek staan?)
 
Bij @BlackOccult staat in het profiel Begijnendijk, dus ik veronderstel dat het dan dus daar zal zijn?

Ik vind dat trouwens ook altijd raar, mensen die zeggen "hier", maar je weet dan totaal niet waar "hier" is.
Bij dit forum zijn er wel mensen die hun woonplaats in hun profiel hebben staan, dan kan je ook makkelijk zien van waar ze zijn. Maar een grote groep heeft dat niet ingevuld (of niet publiek staan?)
ha, ik heb die haar profiel nog nooooooit bekeken. :unsure:

het is inderdaad raar, zeker als ge dan antwoordt in topics waar locatie redelijk belangrijk is. Vooral in de Buy and Sell threads vind ik dat toch wel ergens logisch dat ge dat dan meegeeft. Voor de rest snap ik wel dat sommige het liever niet delen.
 
ha, ik heb die haar profiel nog nooooooit bekeken. :unsure:

het is inderdaad raar, zeker als ge dan antwoordt in topics waar locatie redelijk belangrijk is. Vooral in de Buy and Sell threads vind ik dat toch wel ergens logisch dat ge dat dan meegeeft. Voor de rest snap ik wel dat sommige het liever niet delen.
Niet liegen, als mod zie ik elke profile visitor!
 
Blijkbaar morgen kans op een "Derecho" over België en Duitsland. Een lange, rechtlijnige storm met felle wind en de ene na de andere onweerszone die overtrekt. Da's toch iets dat niet vaak voorkomt.
 
Terug
Bovenaan