OnlyFans steeds meer onbetaalbaar

fear of god

Active member
Crowdfunder FE
Vroeger kon je nog voor 5€ een hele maand genieten van deernes in hun adamskostuum, nu vragen sommige vrouwmensen 20€ enkel en alleen voor contentcreatie in hun ONDERKLEDING?

Wat vinden jullie hiervan?
Van waar komen deze prijsstijgingen?

En de meest prangende vraag: wanneer grijpt de overheid in?

Dank u.
 
Gewoon steun vragen aan uw pauperouders om ze toch te kunnen zien, triestig als uw ouders dat ni mee financieren.
 
Wat is onlyfans?
Ik ben nog van de generatie gaatjes boren in de muur van de dameskleedkamer om met wa geluk deernes in adamskostuum te zien.
 
Beste TO:
Wees blij dat de onderkleding ook al tot een niemendalletje is gereduceerd! Stel dat het nog was als in de jaren '50 dan moest je om naar een vrouw in haar ondergoed te mogen loeren, misschien 250 euro betalen.

En ... sta me toe dat ik zeg dat gij appelen met savooien vergelijkt: die 5€ dat was dan een beduimeld playboyke uit de winkel, waar gij inderdaad een maand plezier van had. En dat vergelijkt gij met een live act.

Trouwens, contentcreatie is een marketing term. Marketing heeft ook zijn prijs he jongen!
 
Ik ben daar eens mee begonnen, maar na 20 abo's begon mijn wederhelft zich wel af te vragen wat die afschriften met NLYFN waren. Ik heb ze dan maar opgezegd en aangegeven dat het vast om fraude gaat en ik de bank op de hoogte heb gesteld.
 
Ge moogt hiervoor het jarenlange sossenbeleid en de linkse partijen bedanken!
Het is mede door hen dat het zo ver is gekomen met die prijsstijgingen op OnlyFans. Maar ja, dit zal je niet lezen in de mainstream media.
 
  • Haha
Waarderingen: ugar
Beste TO:
Wees blij dat de onderkleding ook al tot een niemendalletje is gereduceerd! Stel dat het nog was als in de jaren '50 dan moest je om naar een vrouw in haar ondergoed te mogen loeren, misschien 250 euro betalen.

En ... sta me toe dat ik zeg dat gij appelen met savooien vergelijkt: die 5€ dat was dan een beduimeld playboyke uit de winkel, waar gij inderdaad een maand plezier van had. En dat vergelijkt gij met een live act.

Trouwens, contentcreatie is een marketing term. Marketing heeft ook zijn prijs he jongen!
Dus ik kan zo’n abo kopen met de BVBA en ingeven als marketingkost????
 
Was dat op de zwam? Da zal voor mijnen tijd geweest zijn, ik ben echt ni mee!
Leg dat eens uit Fear!
Ik herinner me nog ten tijde van 9lives, een lang vervlogen tijd, dat er op een zonnige dag een mysterieuze jonge deerne een nieuw topic aanmaakte.
Ze was lerares en had het lumineuze idee om deze zware en vermoeiende job te combineren met een bijberoepje dat nóg meer respect verdient dan een leerkracht: OnlyFans. Juffrouw de lerares was echter niet zeker van haar punt en kwam inlichtingen inwinnen van o.a. JPV, die uiteraard al met een kolossale tent in zijn broek zat (“foto’s van een naakte lerares, WOWZERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!).
Helaas verloor ik interesse in het topic wegens te veel ambtenaren in 1 thread, dus kan ik u de afloop niet mededelen. Wel herinner ik mij enkele maanden later een krantenartikel in het alom gerespecteerde dagblad “Het Laatste Nieuws” (wist je trouwens dat dit in 1888 werd opgericht?!) over ondeugende leerlingen die de grootste ontdekking van hun leven deden: hun leerkracht zat op OnlyFans.
Uiteraard ben ik niet 100% zeker of het hier al dan niet over hetzelfde vrouwmens gaat, wel is zeker dat zij tijdens haar jeugd boterhammen zonder korsten at.
Laatste bewering is louter gebaseerd op een Nederlandstalig spreekwoord en op eigen onderzoek, dat mij 9,99€ heeft gekost voor 1 maand.
 
Terug
Bovenaan