Party/Festival Naar welke festivals ga jij? (2022)

TFW je een ticket hebt voor zondag op PKP, vnl. om 3 shows te zien (DIIV - 1ste keer, King Gizzard - 1ste keer, en Sons of Kemet - 3de en laatste keer want ze stoppen ermee dit najaar) en nu duidelijk is dat de shows van King Gizzard en Sons of Kemet volledig overlappen.

:headshake:

Dat zijn echt ook de twee shows waar ik het allermeeste naar uitkeek.
 
TFW je een ticket hebt voor zondag op PKP, vnl. om 3 shows te zien (DIIV - 1ste keer, King Gizzard - 1ste keer, en Sons of Kemet - 3de en laatste keer want ze stoppen ermee dit najaar) en nu duidelijk is dat de shows van King Gizzard en Sons of Kemet volledig overlappen.

:headshake:

Dat zijn echt ook de twee shows waar ik het allermeeste naar uitkeek.
Ook net eens gekeken, dramatisch uurrooster voor de bands die ik zou willen zien. Ik denk dat KGLW en Kemet ook clashen met Four Tet.
 
Lokerse Feesten: waar kan ik het best parkeren met de wagen?
Volgens de website is er een park en ride buiten het centrum.

Ik ga met de trein. Thuis geraken is een probleem voor na goe vur in den otto :D
Die zouden spelen tot 3u fzo en de eerste trein is rond 5u dus ik hoop dat er in het Lokerse nog café's open zijn of dat de Fonnefeesten nog volop aan de gang zijn.
 
Volgens de website is er een park en ride buiten het centrum.

Ik ga met de trein. Thuis geraken is een probleem voor na goe vur in den otto :D
Die zouden spelen tot 3u fzo en de eerste trein is rond 5u dus ik hoop dat er in het Lokerse nog café's open zijn of dat de Fonnefeesten nog volop aan de gang zijn.
In het verleden die vroege uurtjes altijd kunnen overbruggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sond
Ik twijfel ook om zondag te gaan. Woon er op 20 minuutjes van en de affiche is dik in orde, maar ik heb niet veel zin in de lange dode momenten tussen de optredens door. Het is toch altijd een beetje een "sfeerloos" festival geweest imo, ook door al dat beton ipv een weide om even languit te gaan liggen etc..., niet ideaal als ge geen volk mee hebt.
 
Ik twijfel ook om zondag te gaan. Woon er op 20 minuutjes van en de affiche is dik in orde, maar ik heb niet veel zin in de lange dode momenten tussen de optredens door. Het is toch altijd een beetje een "sfeerloos" festival geweest imo, ook door al dat beton ipv een weide om even languit te gaan liggen etc..., niet ideaal als ge geen volk mee hebt.
Rusten aan de ricardstand 😎
 
Paardenworsten smullen en pinten zuipen . wa zou je anders kunnen doen in Lokeren .
 
Jep. Ik vind het wel zot dat Stu Mackenzie al 10 jaar Crohn heeft en alsnog 2 albums per jaar maakt + continu tourt. De behandeling en bijhorende rust zijn hem (goedbedoeld) van harte gegund.

En nu kan ik tenminste zonder schuldgevoel en allerlaatste keer losgaan op Sons of Kemet.
 
Klaar voor Alcatraz, ( en idd met een rijkelijke voorraad smeersel zal er uitzien als eten van uit een hamburgertent vettig ):tongue:
 
Last minute dan toch beslist om naar Kraftwerk te gaan morgen op de Lokerse Feesten. Ben benieuwd!

Tis natuurlijk wat dubbel gezien het al lang niet meer de originele leden zijn, maar de show zal wel af zijn normaal
 
TFW je een ticket hebt voor zondag op PKP, vnl. om 3 shows te zien (DIIV - 1ste keer, King Gizzard - 1ste keer, en Sons of Kemet - 3de en laatste keer want ze stoppen ermee dit najaar) en nu duidelijk is dat de shows van King Gizzard en Sons of Kemet volledig overlappen.

:headshake:

Dat zijn echt ook de twee shows waar ik het allermeeste naar uitkeek.
Het kan natuurlijk altijd nog slechter.

Ondertussen heeft King Gizzard afgezegd. Daar had ik vrede mee. Maar nu is de show van DIIV opgeschoven naar het oorspronkelijke tijdslot van King Gizzard en overlappen zij dus volledig met Sons of Kemet.

Betalen voor vnl. 3 shows en er slechts 1 volledig kunnen zien. :angry:

Gelukkig spreekt de rest mij ook nog aan en zal ik me wel amuseren die dag, maar daar had ik natuurlijk nooit een ticket voor gekocht. 😑
 
Do's and don'ts voor Pukkelpop?

Eerste keer daar. Ik ontzie mij het een beetje omwille van de omvang van het festival. Dan denk ik direct aan 30 min wandelen van parking naar ingang. 30 min aanschuiven tot binnen. 30 min wandelen naar podia. 30 min wegzitten naar toilet/drank/jetons.

Na 1 dag zullen de benen kapot zijn.
 
Terug
Bovenaan