Party/Festival Naar welke festivals ga jij? (2022)

BlackOccult

Well-known member
Crowdfunder FE
1655799377095.png


Naar welke festivals ga jij deze zomer?

Overzicht vind je op: https://www.beyondgaming.be/threads/de-beyondfestival-kalender.15424/

Zal binnen nog een poll aanmaken met de bekendste de komende dagen zodat jullie kunnen zien waar je jouw favoriete BG-compagnon kunt tegenkomen.
 
Aanwezig geweest op GMM (4 dagen)
Werchter vrijdag Metallica
Pukkelpop Cypress Hill en Slipknot.
 
geen.

voel me nog niet per sé te oud, maar vooral de muziekgroepen die ik indertijd volgde, zijn teveel veranderd (in slechte zin).

Dus geen zin om die nog te zien.

luister vooral nu naar mainstream muziek
 
Al gepasseerd:
Netherlands Deathfest
Graspop

Nog op komst:
Sjock
Stonehenge
Lokerse Feesten
Alcatraz
Eventueel nog Metal Méan en/of Death Feast Open Air maar ik gok dat het geen van beiden gaat worden
 
TW Classic
Laatste dag PKP

Concerten: sowiesl Sons of Kemet maandag a.s. en voor de rest zal er nog wel eentje tussenkomen
 
Vroeger ging ik super graag naar festivals, maar ik kan daar nu precies niet meer aarden. Ik word super onrustig en angstig als ik me in omgevingen bevindt waar te veel mensen zijn (ook shoppingcentra, danscafé's of zelfs gewoon een drukke Meir geeft me dat gevoel al).
 
Vroeger ging ik super graag naar festivals, maar ik kan daar nu precies niet meer aarden. Ik word super onrustig en angstig als ik me in omgevingen bevindt waar te veel mensen zijn (ook shoppingcentra, danscafé's of zelfs gewoon een drukke Meir geeft me dat gevoel al).
En hoe komt dat? Nog steeds angst voor besmetting COVID?
 
En hoe komt dat? Nog steeds angst voor besmetting COVID?
Nee, voor covid was dat ook al begonnen, heeft er (gelukkig) weinig mee te maken. Ik vermoed dat ik gewoon iemand ben die liever wat meer op zichzelf is. Als ik morgen moet kiezen tussen de Festivalpas van Studio Brussel om overal gratis binnen te mogen, of dezelfde hoeveelheid dagen in de bergen te gaan zitten dan ben ik weg naar de bergen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pana
Ik ben al naar paar festivals geweest en dit weekend ga ik naar:

Couleur Café en Green Corner Festival 2022

 
Moen Feest
Vestrock
Live/sLive (dag 1 met The National baby!!)
Werchter Boutique
Rock Werchter
Rock Zottegem (dag 1)
Cactus Festival (dag 3)
Lokerse feesten ( Kraftwerk - 2 Many DJ's Live)
Buikrock (dag 2 met Arsenal.

Aangevuld met losse concerten van Billie Eilish, Jack White, Rammstein en Coldplay noem ik dat best een stevig zomertje.
 
Graspop geweest, 10 juli naar een festival in Luxemburg met o.m. The Killers - Open Air Belval, Rock Herk, Kamping Kitsch en Hear Hear!.

Nog hard aan 't nadenken over een dag PKP of een weekendje Gentse Feesten.
 
ik had zo graag naar rampage geweest maar ken echt niemand die fan is van het genre zoals ik. En alleen zag ik echt niet zitten.

wat ik wel heb gedaan/doe:
werchter boutique
hype-o-dream
 
Ook aant nadenken voor een dagje PKP de Gentse Feesten doe ik sowieso

De metal dag op de Lokerse feesten zie ik ook wel zitten
 
Terug
Bovenaan