Party/Festival Naar welke festivals ga jij? (2022)

Wil naar hear hear voor Pixies, maar aangezien dat op dezelfde dag is als de BBQ van BG en de verjaardag van Mrs Pardal zal het waarschijnlijk geen Pixies en geen BBQ zijn.
 
Graag Metal Méan en Alcatraz maar aangezien de kleine net geboren zal zijn zal het vast enkel bij Alcatraz blijven. Dan ben ik vlug thuis als er iets voor is.
Misschien nog Hardrock fest en Tyrant Fest in het najaar
 
Graspop zit er al op, komend weekend Tomorrowland.

Verandering van spijs doet eten :unsure:
 
Reeds 4d naar Graspop geweest, en volgende week vertrekken naar Boom Festival in Portugal :)
 
Oooooooh! Benieuwd naar een verslagje!
Wordt waarschijnlijk een keihete editie daar, maar dat mag het ook wel hebben…
Yep, maar kheb het nog nooit anders geweten eigenlijk (kga al sinds 2012 elke keer).
Altijd een beetje sterven, maar toch elke keer een beetje thuiskomen daar. Zowat de enige plek waar k mezelf echt kan resetten.
 
Mijn festivalzomertje zit er al op denk ik. Eerst Rock Herk gedaan. En het voorbije weekend een dag TML.
Twee totaal verschillende events maar op beiden rot geamuseerd.

Ik ben niet eens een EDM kenner of liefhebber, maar TML is toch een wonderbaarlijk festival vind ik. En in de juiste setting kan ik absoluut van de muziek genieten. Bij de set van Charlotte De Witte was ik helemaal mee. Maar ook doorheen de dag bij verschillende stages blijven plakken en veel danskes geplaceerd. Was ook ideaal weer, zonnig maar niet te heet.
 
Terug
Bovenaan