Muzieknieuws

Rock Werchter is qua muziek ook niet bepaald mijn smaak, maar er waren elke dag wel een paar interessante artiesten. Maar die zaterdag... 😣
 
45€ voor de LP.

giphy.gif


Niet dat ik interesse heb, maar gewoon, what the hell met die prijzen.
 
Vraagje: hoe volgen jullie nieuw aangekondigde concerten op in ons landje? Is er een site waar ik het bestaan niet van ken met een overzicht van alle grote concertzalen en festivals, kijken jullie op de afzonderlijke websites, zijn jullie ingeschreven op de nieuwsbrieven of hebben jullie nog een andere manier?
 
Vraagje: hoe volgen jullie nieuw aangekondigde concerten op in ons landje? Is er een site waar ik het bestaan niet van ken met een overzicht van alle grote concertzalen en festivals, kijken jullie op de afzonderlijke websites, zijn jullie ingeschreven op de nieuwsbrieven of hebben jullie nog een andere manier?
Op facebook bands volgen die ge nice vindt, en via vrienden of zelfs gewoon hier.
 
Mark Lanegan is gestorven op 57-jarige leeftijd. RIP. :headshake:
Aw erg jammer om te lezen. Gezien zijn oude levensstijl geen nieuws dat helemaal vanuit het niets komt, maar ik dacht dat hij al langere tijd stabiliteit en meer gezondheid gevonden had waardoor het toch schrikken is. RIP Mark…

Binnenkort Bubblegum, I’ll Take Care of You en Whisky For The Holy Ghost nog eens draaien. En uiteraard Songs For The Deaf.
 
Terug
Bovenaan