Muzieknieuws

Pffff ik lees het ook net. Fack. Wreed gezond kan die niet geweest zijn natuurlijk, maar toch…

morgen dus lanegan-dag. Held.

 
We gingen dat eigenlijk voor de Stones ook doen maar kunnen we geen extra "Classic Artist" doen voor Lanegan, desnoods een ander concept een soort "In Memoriam"? En wie zich geroepen voelt kan dan een stukje tekst neerpennen voor de dummies?
 
Watthefuck mannen... Ja tgaat naar de kl*ten gaan he... Tbeste platform.. :cry:

See also :

En vele daarop volgende A+ rants
 
De band heeft onlangs nog een leuke onder de naam Dream Widow // March of the Insane uitgebracht .( Zot gedraaid geweest op StuBru Dab+ )
 
De band heeft onlangs nog een leuke onder de naam Dream Widow // March of the Insane uitgebracht .( Zot gedraaid geweest op StuBru Dab+ )
Dat is enkel Dave Grohl met soms gastgitarist en keyboards.

Als grote fan (ook al zijn de laatste platen niet echt het van het meer imo) jeukt mn 19 jaar oude tattoo toch een beetje. RIP.

Benieuwd of Dave na het verwerken hem gaat ‘vervangen’ of vindt dat het goed geweest is.
 
Benieuwd of Dave na het verwerken hem gaat ‘vervangen’ of vindt dat het goed geweest is.

Dave kan naart schijnt een stukje drummen:unsure:

One-Man-Band.jpg
 
Toch compleet onverwacht, neen?
Mijn verontschuldigingen indien het ongepast overkomt:

Hawkins had een drugsverleden en reeds een overdosis achter de rug, dit heeft de band zelf uitgelegd in een documentaire die verscheen in dezelfde periode als het album Wasting Light. Ik ga geen 1:1 conclusies trekken, maar dit was wel waar ik aan dacht toen ik het bericht las.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Terug
Bovenaan