Muzieknieuws

Als het niet anders kan zal het zo wel moeten, is gewoon stom omdat het vrienden van ons zijn lol.

Je moet ze niet via TicketSwap verkopen aan jouw vrienden, want Werchter gebruikt toch geen SecureSwap, dus ze blijven sowieso op jouw naam.
Geef misschien gewoon scan van jouw identiteitskaart mee, voor de zekerheid?
 
Je moet ze niet via TicketSwap verkopen aan jouw vrienden, want Werchter gebruikt toch geen SecureSwap, dus ze blijven sowieso op jouw naam.
Geef misschien gewoon scan van jouw identiteitskaart mee, voor de zekerheid?
Goed om te weten! Thanks.
Dan geef ik inderdaad gewoon een kopietje mee van men pas en desnoods nog een gsm nummer dat ze kunnen bellen.
 
Dat zat er aan te komen natuurlijk :headshake:

Wat een icoon was Arno zeg, zowel op als naast het podium. Ik zag hem er liever naast staan maar heeft doorheen z'n carrière uitsluitend kwaliteit geleverd.
 
Waar ga ik nu deftige garnaalkroketten gaan eten . Diepvries ? Van de supermarkt , waarin je met moeite een garnaal vind !!
 
En het volgende Nederlandstalige monument heeft ook net een schop tegen de emmer gegeven: Henny Vrienten (73), van Doe Maar (en zovele andere projecten). Was al een tijdje ziek.
Had 't net ook al in 't ergernissentopic gezet.
Sad day it is. Zet nog vaak zijn muziek op.
 
En het volgende Nederlandstalige monument heeft ook net een schop tegen de emmer gegeven: Henny Vrienten (73), van Doe Maar (en zovele andere projecten). Was al een tijdje ziek.
Zelf ooit ook nog een tijd graag naar geluisterd en zo heel af en toe draaide ik ze nog eens.
Wist niet dat hij ziek was... Zonde. :(
 

Alsof het nog niet erg genoeg is in Oekraïne.


:unsure:
 

Alsof het nog niet erg genoeg is in Oekraïne.


:unsure:

Ik dacht dat er weer een legendarische artiest gestorven was maar het is nog erger :headshake:
 
Terug
Bovenaan