Muzieknieuws

Wat is dat seg, normaal zijn het de 70 of zelfs 80plus iconen die sterven. Op 2 dagen tijd nu 2 60ers (Fletcher en Liotta).
Als ze godverde onze 60plussers al beginnen afpakken gaat het snel triestig worden :headshake:.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Eén van de weinige mensen waarvan ik waarschijnlijk star struck zou zijn. Ik zou geen frieten kunnen bakken.
 
  • Leuk
Waarderingen: ugar
Ik zou bang zijn van hem, met al dat heet frietvet rond mij. Dien mens zijn lyrics al eens goed geluisterd? :eek:
 
Laatst bewerkt:
Lamont Dozier is gestorven. Die naam gaat veel mensen niet zoveel zeggen, maar hij was één van de drijvende krachten achter Motown, Hij schreef samen met Brian en Eddie Holland heel wat songs (waaronder 10 nummer één hits voor The Supremes)

In totaal schreef hij mee aan 14 nummers die op nr 1 kwamen in de VS.

Enkele van de meest gekende nummers waaraan hij mee schreef.
‘Stop! In the name of love’ / ‘Reach out, I’ll be there’ / ‘How sweet it is (to be loved by you)’ / 'Heatwave' / 'Where did our Love Go' / "Two Hearts" / "Loco in Acapulco" / "Baby I Need your Loving" / "I Can't Help Myself (Sugar Pie Honey Bunch)" / "You Can't Hurry Love" / 'You Keep Me Hanging On' / "Baby Love"
 
Lamont Dozier is gestorven. Die naam gaat veel mensen niet zoveel zeggen, maar hij was één van de drijvende krachten achter Motown, Hij schreef samen met Brian en Eddie Holland heel wat songs (waaronder 10 nummer één hits voor The Supremes)

In totaal schreef hij mee aan 14 nummers die op nr 1 kwamen in de VS.

Enkele van de meest gekende nummers waaraan hij mee schreef.
‘Stop! In the name of love’ / ‘Reach out, I’ll be there’ / ‘How sweet it is (to be loved by you)’ / 'Heatwave' / 'Where did our Love Go' / "Two Hearts" / "Loco in Acapulco" / "Baby I Need your Loving" / "I Can't Help Myself (Sugar Pie Honey Bunch)" / "You Can't Hurry Love" / 'You Keep Me Hanging On' / "Baby Love"

Holland - Dozier - Holland wat een fucking legendarische combinatie! Iedereen zou deze heren moeten kennen!
 
R.I.P.

De iconische metalkroeg De Verlichte Geest gaat in 2023 tegen de vlakte .
 
Dat was toch (in mijn tijd althans) een beetje een marginaal caféetje aan het station? En dan om 5u 's morgens een half kippetje met frietjes in 't Haantje...
Ik zat toen ook veel in de DK in de Ardooisesteenweg (weggestopt in / achter een garage).
 
FF iets wat me stoort.
Ondertussen is de frontman van Arcade Fire in opspraak gekomen wegens grensoverschrijdend gedrag tov de vrouwen.
Vorig jaar of 2 jaar geleden was er nog een artiest die daar mee te maken had,met name Marilyn Manson.
Nu stel ik me de vraag als StuBru effectief MM daarom geen airplay meer geeft en uit de zwaarste lijst bant,waarom ze dan niet hetzelfde doen met AF?
Te populair misschien?
Consequent zijn ze daar dan toch ook niet.
 
FF iets wat me stoort.
Ondertussen is de frontman van Arcade Fire in opspraak gekomen wegens grensoverschrijdend gedrag tov de vrouwen.
Vorig jaar of 2 jaar geleden was er nog een artiest die daar mee te maken had,met name Marilyn Manson.
Nu stel ik me de vraag als StuBru effectief MM daarom geen airplay meer geeft en uit de zwaarste lijst bant,waarom ze dan niet hetzelfde doen met AF?
Te populair misschien?
Consequent zijn ze daar dan toch ook niet.
Bij arcade fire heeft de zanger gezegd dat alles met toestemming is gebeurd wat wordt bevestigd door zijn vrouw. Bij Marilyn Manson zijn de feiten een paar gradaties erger (zoek gewoon al is de getuigenissen van Evan Rachel Wood en Esme Bianco op youtube) en is er niet echt een reactie van Manson laat staan dat er iemand is die Manson dan kan bevestigen.
 
Terug
Bovenaan