Muzieknieuws

Ik snap niet dat iedereen zo blij is met die world tour. Tom kan voor geen bal live zingen, klinkt eerder als een gecastreerde kat. :unsure:
Heb ze 1 keer na hun laatste reünie (?) gezien op pukkelpop 2013 geloof ik. Damn wat een superbrak optreden was me dat...
 
Imo ben ik ook altijd meer fan geweest van Mark, maar... tis grote jeugdsentiment die overheerste op dat moment :p


Rammstein gezien, volgende week Sum 41, volgend jaar Rammstein en blink-182... nu nog System of a Down en ik ben helemaal voldaan :D
 
Return of the Dream Canteen


Frusciante is goed, de rest middelmatig. Helaas en vrees dat het nu of nooit was.
Gisteren nog eens volledig Stadium Arcadium beluisterd en dat is toch van een volledig ander niveau.
 
In ander (onnozel/nerdy) muzieknieuws.
De nieuwe layout van de master release pages op Discogs vind ik echt een achteruitgang. Helemaal niet meer praktisch. Vroeger kon het inderdaad een zeer lange lijst zijn als het gaat over een zeer bekend album maar je vond meestal wel meteen de release die je zocht. Nu heb je nog wat extra clicks nodig.
 

Zeer droevig nieuws weer. Mimi van Low is overleden... Voor mij persoonlijk komt het toch wel hard binnen omdat ik Low al heel lang volg, van in de tijd dat Duyster elke zondagavond op mijn kot in Leuven opstond. De laatste paar jaar heb ik hun een beetje herontdekt en is het één van mijn favoriete bands geworden. Ik heb veel troost uit hun muziek gehaald.
 
Ik ben geen mega fleetwood mac fan maar die self titled en rumours blijven toch echte parels. Ook haar zang op Songbird blijft echt geweldig. Nicks sprong bij mij altijd meer in het oog maar beide waren even essentieel voor die line up
 
Terug
Bovenaan