Muzieknieuws

Teleurstellend resultaat hier :sop:

De rest zal wel vals gespeeld hebben of effectief iets over de Deftones geweten hebben:unsure:
 
RIP Gent Jazz 😳
kroniek van een aangekondigde dood. Wist al eventjes dat dat management rot tot op het bod was, maar nu komt eindelijk de vuile was buiten
Beetje 'Sihame El Kaouakibi'-light, dit dossier
 
Oh my, wat een prachtige scores heeft die geschreven. Is er iemand vertrouwd met zijn werk buiten David Lynch films? Ik moet toegeven dat ik nooit echt verder ben gaan zoeken naar films met zijn naam op de credits...
 
We weten hoe laat het is wanneer deze thread een update krijgt, maar hier was ik toch even niet goed van na de supergeslaagde AOTW :


RIP Manuel Göttsching, Ash Ra Tempel :cry:

Vandaag nog eens opgezet, het was al van een de AOTW geleden denk ik. Dit moet echt één van de meest tijdloze albums ooit zijn, zonder voorkennis puur op de sound afgaan en je raadt nooit uit welk jaar deze plaat komt. :love:
 
Vandaag nog eens opgezet, het was al van een de AOTW geleden denk ik. Dit moet echt één van de meest tijdloze albums ooit zijn, zonder voorkennis puur op de sound afgaan en je raadt nooit uit welk jaar deze plaat komt. :love:

Ik was, nog voor het nieuws brak, de laatste paar weken blijven hangen bij Blackouts. Ook zeer de moeite
 
Blijkbaar al gisteren maar Maxi Jazz van Faithless is ook niet meer onder ons.
Nooit eigenlijk fan van hun muziek geweest maar wel paar keer live gezien en dat was toch steeds een feest hoor.

Zeer charismatische persoonlijkheid ook, jammer om dit te lezen.
 
Maxi Jazz, echt wel een legend. Briljante muziek die hij samen met Sister Bliss (en Rollo) gemaakt heeft gedurende decennia. RIP Maxi, zo meteen eens wa Faithless songs herbeluisteren want ze hebben toch wel een paar absolute knallers en dan heb ik het niet over Insomnia of God Is A DJ maar bv over Miss You Less See You More of I Want More.
 
Kga dees optreden nooit vergeten. Men eerste keer Werchter.
De laatste jaren mss niet meer naar geluisterd, maar neemt niet weg wat het toen allemaal geprikkeld heeft.


RIP
 
Terug
Bovenaan