Muzieknieuws

Alé, nog een post in deze thread. Dan weet je hoe laat het is. Nog een legende is van ons heengegaan.

 
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/02/14/peter-renkens-confetti-s-overleden/

Iconische frontman van de new-beatgroep de Confetti's overleden.
Tussen heel wat navolgende bagger was 'The Sound of C' genietbaar.
Een muziekgenre dat blijkbaar de 90' vorm heeft gegeven in andere genres (Eurodance - Techno) in onze contreien.

C :music:.
Ik ben die man nog vaak tegengekomen in mijn studententijd in Antwerpen. Daar was een hoek af en die liep vaak rond in militaire kledij, maar deed geen vlieg kwaad. 55 is toch nog betrekkelijk jong.
 
Nobody died!

Frank Ocean annuleert zijn tweede show op Coachella en ze krijgen Blink182 als vervangende headliner. I had a laugh. :unsure:
Toch ook wel een beetje een omhoog gevallen diva, die Frank :unsure:

Heb vanalles over dat eerste optreden gelezen, maar weinig echt positieve reacties. Schijnt ook dat hij een uur later begonnen is omdat in de rapte een ijspiste moest afgebroken worden die hij voor een bepaalde choreografie wou gebruiken, tot hij enkele uren voor het optreden het idee schrapte. Nadat een hoop schaatsers al weken geoefend hadden.

Toch jammer dat hij blijkbaar niet meer zo geïnteresseerd is in muziek en zich liever met andere dingen bezig houdt. Channel Orange, Blonde en Nostalgia, Ultra vind ik allemaal nog top.
 
Deze thread wordt weer gebumpt. Dus dat wil helaas meestal zeggen dat er iemand is gestorven. Nu ook weer een grootheid nl. zanger, activist en acteur Harry Belafonte.

 
Weer iets om naar uit te kijken volgende maand. :love:
Hopelijk een vettere sound dan Villains.

q.jpg
 
Toch niet onberoerd :frown: Does This Look Infected is voor mij persoonlijk een dijk van een album en belangrijke mijlpaal in mijn leven als 00s kid.



Chuck en All Killer blijven ook heerlijk. Die laatste albums kunnen me gestolen worden.
 
Sum 41 hun laatste 2 albums zijn nochtans erg goed hoor. Na zijn 'bijna dood door alcoholmisbruik'-moment zijn ze weer fucking hard gegaan.
 
Terug
Bovenaan