Muzieknieuws

Nuja, ze gaan nog de huidige tour afwerken, volgend jaar nieuw album uitbrengen en dan een slot tour doen. Tegen dan zijn we weer een paar jaar verder. Maar die mannen hebben zotveel getourd in hun carrière. Denk dat hun tijd gekomen is ook om full-time voor hun gezin te gaan of een eigen weg verder uit te bouwen.

En de punk pop-revival was er plots in 2016... in het najaar kwamen blink-182, Sum 41, Green Day & NOFX plots met een nieuw album. Was een zotte periode toen :crazy:
 
Dit weekend is Frank Kozik overleden. 'Wie?' zal je misschien zeggen. Geen muzikant maar de man heeft redelijk wat artwork verzorgd voor verschillende bands waaronder Kyuss, Melvins, QOTSA en nog anderen. Een blik op zijn Discogs pagina geeft een mooi overzicht.
 
De Franse intégristen zijn weer op pad, na Anna Von Hauswolff was het deze keer was het Kali Malone wiens optreden in een kerk niet mocht door gaan.

Binnenkort speelt Arooj Aftab ook in een kerk te Brussel benieuwd of de Belgische tak ook weer keet zal schoppen.

 
De Franse intégristen zijn weer op pad, na Anna Von Hauswolff was het deze keer was het Kali Malone wiens optreden in een kerk niet mocht door gaan.

Binnenkort speelt Arooj Aftab ook in een kerk te Brussel benieuwd of de Belgische tak ook weer keet zal schoppen.

Was Arooj vorige week niet?
 
Roger Waters afgelopen zondag in het Sportpaleis, was zeker niet slecht maar heb de man al zo vaak live gezien dat dit niet meer kon verbazen.
 
Roger Waters afgelopen zondag in het Sportpaleis, was zeker niet slecht maar heb de man al zo vaak live gezien dat dit niet meer kon verbazen.
Het was de derde keer dat ik hem zag. Maar ik vond het de beste, ook al vind ik veel van zijn politiek geroep nogal puberaal.
 
De Franse intégristen zijn weer op pad, na Anna Von Hauswolff was het deze keer was het Kali Malone wiens optreden in een kerk niet mocht door gaan.

Binnenkort speelt Arooj Aftab ook in een kerk te Brussel benieuwd of de Belgische tak ook weer keet zal schoppen.

Was Arooj Aftab niet vorige week :p

Dju, had die wel graag meegepikt. Love in Exile staat hier wel bij de top van dit jaar.

Edit: ja, @Kid_C gaf het ook al aan.
 
Het is weer zover. Andy Rourke van The Smiths is overleden. Nog maar 59 jaar. :(
Toch heel wat nummers van The Smiths met fantastische baslijnen van zijn hand. Ik denk maar aan Barbarism Begins At Home.

 
Pete Brown is gestorven. Pete was de auteur van een aantal teksten van Cream, waaronder onder meer het "I feel free", "Sunshine of your Love" en vooral het majestueuze "White Room". Vooral de tekst van "White Room" is van een uitzonderlijke poëtische schoonheid...

RIP uds...
 
Ja hallo. Zopas Depeche Mode gezien in Sportpaleis. We stonden vooraan rechts en daar was het geluid echt goed.

De zaal deed mee tot helemaal achteraan (laatste deel naar achter verhuisd) - lang geleden dat ik nog zo’n sfeer heb meegemaakt.

Kan er mij iemand zeggen wat het teken betekende tijdens het lied ‘the World in my eyes’ toen Fletcher zijn foto verscheen op het scherm? Leek op een zonnebril (twime) en iedereen deed mee maar ik verstond het niet. Ofwel deed Dave dat teken en deden alle groupies gewoon mee 😊
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Saxa
Terug
Bovenaan