Muzieknieuws

Vreemd verhaal ,geloofwaardig of niet ?
Het verontrustende is dat onder haar Instagram post verschillende andere slachtoffers gewag maken van gelijkaardige grensoverschrijdende daden.

Anderzijds ook wel vreemd dat die andere (vermeende) slachtoffers nu pas naar buiten komen. Had dan vroeger nooit iemand de moed gevonden om klacht neer te leggen of om iets gelijkaardig te posten op social media?
 
"Ik heb beginnende alzheimer": Will Tura vertelt waarom hij is gestopt met optreden en neemt afscheid met laatste single

Allicht niet de meest geliefde artiest op dit forum, maar zonder enige twijfel wel een icoon van het Vlaamse muzieklandschap met een lange en rijke carrière. 82 jaar is een mooie leeftijd om te stoppen. Hopelijk kan hij toch nog een aantal mooie jaren tegemoet gaan, want Alzheimer/dementie is schrijnend. Niet alleen voor jezelf maar ook voor de geliefden rondom je.
Idd, en die mens is al niet gespaard gebleven. Luk Alloo als schoonzoon, dat wens je niemand toe.
 
"Ik heb beginnende alzheimer": Will Tura vertelt waarom hij is gestopt met optreden en neemt afscheid met laatste single

Allicht niet de meest geliefde artiest op dit forum, maar zonder enige twijfel wel een icoon van het Vlaamse muzieklandschap met een lange en rijke carrière. 82 jaar is een mooie leeftijd om te stoppen. Hopelijk kan hij toch nog een aantal mooie jaren tegemoet gaan, want Alzheimer/dementie is schrijnend. Niet alleen voor jezelf maar ook voor de geliefden rondom je.

Ik vind de manier waarop hij afscheid neemt van zijn publiek heel erg mooi, ontroerend zelfs.
 
Vreemd verhaal ,geloofwaardig of niet ?

Haar verhaal op zich is nogal shaky, veel van de rest lijken me nogal courante praktijken (newsflash 2023, groupies bestaan écht) maar er zit toch één en ander tussen waarmee ie in de problemen gaat komen als 't waar blijkt te zijn. Ik mag hopen van niet, kijk al uit naar augustus.
 
Allicht niet de meest geliefde artiest op dit forum, maar zonder enige twijfel wel een icoon van het Vlaamse muzieklandschap met een lange en rijke carrière.
Je kan jezelf geen muziekkenner noemen zonder te erkennen dat de man vrij veel goede songs heeft gemaakt en een uitstekende live-reputatie had.
Naast elke goede song had hij er ongetwijfeld 10 slechte staan, waardoor misschien her en der een vertekende perceptie ontstaan is.
Ook wel goed dat er uit 'alternatievere' hoek op tijd waardering is gekomen.
 
Vriendin van een vriendin ging naar een Rammstein concert in de Brabanthal circa 2001 (Bandleden zijn dan ongeveer 35 jaar oud, zij rond de 22 type gothic/suicide girl) nadat ze eerder contact had gehad met de band in Duitsland. Was backstage goed op voorhand met normale sociale interactie, tijdens concert frontstage, daarna backstage afterparty met een rockband dwz drank & drugs zonder blackout en ze behield haar privacy maar hintte dat ze van bil was gegaan met een bandlid.
 
Je wil niet weten hoe vaak er mensen op een blacklist staan door de band.
Van die overdreven crazy in the head mensen die geen vat meer hebben van wat nog kan en niet. Die belanden daar ook niet zonder reden op.
Zou men niet verwonderen dat veel van die met een klacht tot een bepaald niveau zijn toegelaten, maar dan zelf alle voeling met de realiteit verloren zijn.
Nadien allemaal gemakkelijk om een band of bandleden zwart te maken.
Ik denk er het mijne van.
 
Wie is er nu groupie? Zo fout.

Ps: ik heb zelf een selfie met Sam Goris maar verder dan dat ga ik niet
 
Tony Bennett is overleden. Zou hij nu naar de maan vliegen?
Toch wel onwaarschijnlijk, eerste "hit" in 1951... en is eigenlijk altijd blijven optreden, hij is dan ook 96 geworden.
 

Ook veel te jong.
Yup.
Had wel serieuze mentale problemen, en na de zelfmoord van haar zoon (die notabene op zelfmoord watch stond), zal het er niet op verbeterd geweest zijn.
 
Was zelfs nog niet geboren toen ze deze performance gaf, ongeloofelijke artieste in feite qua live performance. Ze kreeg de enorme tegenslagen in haar leven gewoon allemaal niet meer verwerkt vrees ik, de dood van haar zoon verscheurde haar gewoon volledig :frown:
 
Niet zo gekend, maar echt wel beklijvend, zeker wanneer je weet wat Sinead in haar jeugd allemaal heeft meegemaakt. Ook van The Lion and The Cobra (zoals Troy).


RIP
 
Gdvr op canvas een onverwachte reportage over Sinead maar heb alleen het laatste deel gezien (20’)

Was dit al lang bezig? Staat niet op de programmatie. Komt dit nog eens terug op canvas?

*edit: gewoon terugspoelen en naar The Wicker Man kijken dus 👍
 
Terug
Bovenaan