Muzieknieuws

Kga dees optreden nooit vergeten. Men eerste keer Werchter.
De laatste jaren mss niet meer naar geluisterd, maar neemt niet weg wat het toen allemaal geprikkeld heeft.


RIP

Ha dat was mijn tweede keer Werchter maar wel eerste keer combi. Zeer memorabel optreden, stonden zelfs ergens front row!
 
Ik mis wel zo'n optredens tbh. Faithless, basement Jaxx, groove armada, oude chemical Brothers, soulwax herinner ik me ook wel voornamelijk van vroeger, en nog een hoop die ik met men koortskop aant vergeten ben.. die hadden toch iets.
Zo'n combi van vernuft en simpelheid en feelgood.
 
Fuse moet dicht door de nieuwe milieuregels van stad Brussel na klachten van 1 nieuwe eigenaar van het aanpalend gebouw.

:angry::angry::angry:

Compleet schandalig. Zag het ook net op VRT.

En dan zo'n emo-tweet van burgemeester Close "We gaan er alles aan doen zodat jullie kunnen openblijven" .. Wil het wel nog eens zien, maar echt nul kans dat die daar echt zijn rug achter gaat zetten. Gewoon luiweg wat social media punten binnenharken. :puke:

 
Bwa, dan wel met het verschil dat de padel velden er pas kwamen nadat buren er misschien al jaren woonden.

Maar zo'n toestanden is echt een pest.
Den AB heeft zo ook klachten van bepaalde buren omwille van trillingen.
Komt nog eens bij dat hun milieuvergunning moet vernieuwd worden dit jaar en dat er ook ook bepaalde eisen in programmatie gesteld worden.
Ge moogt het u niet inbeelden, dat zo'n instituten zouden moeten dicht gaan door klachten van individuen.
 
Bwa, dan wel met het verschil dat de padel velden er pas kwamen nadat buren er misschien al jaren woonden.

Maar zo'n toestanden is echt een pest.
Den AB heeft zo ook klachten van bepaalde buren omwille van trillingen.
Komt nog eens bij dat hun milieuvergunning moet vernieuwd worden dit jaar en dat er ook ook bepaalde eisen in programmatie gesteld worden.
Ge moogt het u niet inbeelden, dat zo'n instituten zouden moeten dicht gaan door klachten van individuen.
haha, straks de AB toe !
 
en 94db vanaf 6u, wanneer de sfeer top is :D

nu ja, op zich niet slecht om de mensen rustig duidelijk te maken dat ze om 7u mogen vertrekken, vanaf 8-9u moet de buurt daar leeg zijn
 
Dergelijke zaken beter buiten de woonkern .
In mijn vorige zaak contstand klachten langharige wildplassers .
 
Terug
Bovenaan