Muzieknieuws

Ze is in elk geval de laatste week een pak populairder geworden. Ik heb gisteren nog mijn ticket moeten verkopen en het was binnen de minuut weg. :laugh: Het aantal zoekertjes op ticketswap was fameus gestegen sinds die eerste protesten in Frankrijk. Volgens een maat stonden ze Ave Maria te zingen voor de kerk, de weirdo's.
 
Ze is in elk geval de laatste week een pak populairder geworden. Ik heb gisteren nog mijn ticket moeten verkopen en het was binnen de minuut weg. :laugh: Het aantal zoekertjes op ticketswap was fameus gestegen sinds die eerste protesten in Frankrijk. Volgens een maat stonden ze Ave Maria te zingen voor de kerk, de weirdo's.
Volgens mij heeft ze die integristen gewoon ingehuurd om wat promo te maken. Het moet niet altijd antifa zijn die staat te protesteren hé.
 
Ik had al opgevangen dat Clapton al even van het paadje was maar dit slaagt toch nergens op.

Tenzij er ergens bewijs is dat de vrouw actief bootlegs verdeeld of maakt, is dit vonnis even van het paadje als de mentale toestand van Clapton zelf.

M'n eigen vinyl collectie zit trouwens vol met bootlegs, gekocht via de gewone kanalen. Misschien moeten ze daar dan eens gaan rammelen.
 
Was aan 't diggen en een notoire stijfkop die in die platenwinkel werkte haalde iets extremistisch van de pick-up en zei 'na efkes sjille' en zette Coldplay Parachutes op, een volledige plaatkant.
 
community-ken-jeong.gif
 
Het is deels ook omdat mensen op een belachelijke manier oude muziek romantiseren, en de muziekwereld een stuk diverser is dan voorheen en ook toegankelijker. In de jaren '60 had je niet veel keuze, iedereen luisterde dezelfde groepen, had dezelfde LP's etc. Vandaag kan je op Spotify met een paar klikjes naar een of andere obscure vietnamese dream pop band luisteren of naar afrikaanse bongo of afro-colombiaanse elektronische wayuu-muziek.
 
Tja da's jammer genoeg Big Business... In film zie je juist hetzelfde : er moet een zekere ROI gemaakt worden, dus studio's nemen nul risico en herverpakken en herverkopen gewoon hetgeen wat al bestaat...

Ik vond dat bv bij Roma schrijnend. Cuaron die al enkele goede maar ook populaire films had gemaakt, die dan geen budget krijgt om een trager, meer persoonlijk werk te maken. Nee, tmoeten franchises zijn...

Spijtig maarja. We kunnen als fanaten maar blijven proberen om de kleintjes te steunen.
 
Terug
Bovenaan