Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Etam (maar toen waren er twee, een speciaal voor de lingerie, denk dat ondertussen enkel de lingerie nog bestaat in België)
Aja, vriendin werkte tijdens haar studententijd bij de H&M om haar studies te betalen en daar was dat ook met zo'n verplichte CD.Etam (maar toen waren er twee, een speciaal voor de lingerie, denk dat ondertussen enkel de lingerie nog bestaat in België)

De simpele geesten die op kantoor geen koptelefoon gebruiken en gelijk welke muziek door een ander hun strot rammen.De simpele geesten op kantoor die naar klara luisteren om zichzelf beter te voelen dan de collega's die naar Qmusic luisteren.
Verschrikkelijk die oude bompa muziek te moeten aanhoren....
De nobele aristocraten van de geest op kantoor die naar klara luisteren om zichzelf volledig terecht beter te voelen dan de cultuurbarbaren die naar Qmusic luisteren.
Heerlijk om die verheven muziek te moeten aanhoren....

Dat hangt er sterk vanaf. De ene moment is dat een random Spotify lijstje. Dan weer iets op YouTube dat ik heb gezocht. De radio staat nooit aan, al die zogenaamde DJ's moet ik niet horen.Welke muziek kiezen jullie tijdens jullie werk?
Mezelf: ik werk graag met muziek, maar vergeet het in alle drukte op te zetten. Dat verbetert wel nu het TV bakje met voice-control werkt en ik dat naast me leg. Zo kan ik de radio aan en uit doen op afstand.
Als er sport is, durf ik wel de tv aanleggen, maar vreemd genoeg volg ik dan net minder alles. (meestal geen tweede scherm, dus geen browser die ik apart kan openzetten voor streaming)

Niet liegen aub. De laatste keer dat een elektrische gitaar te horen was op StuBru was 14 mei 2017.StuBru op het werk en mij dan ergeren als de jongeren op het werk Led Zeppelin niet kennen
Niet tegen mijn jongere collega's zeggen, ik heb hier nog opnames van vroeger liggen die ik afspeel.Niet liegen aub. De laatste keer dat een elektrische gitaar te horen was op StuBru was 14 mei 2017.

Wat is daar de reden voor?Ik moet veel op bouwwerven zijn, en dat is echt de hel op aarde.
Een kakafonie van radio's en boomboxen met Roemeense, Bulgaarse, Poolse en Arabische muziek, veelal muziek waar wij hier absoluut zero affiniteit mee hebben.
Liefst zo loeihard mogelijk.
Gelukkig zijn er meer en meer hoofdaannemers die muziek gewoon beginnen te bannen op de werf.
Vermijden van conflicten op de werf, heb die arbeiders van het oostblok al meerdere maken in de clinch zien gaan over die muziek!Wat is daar de reden voor?