Qmusic - Descent into madness


Schopje, maar wel degelijk bewijs dat Q brol is.
Die mens heeft nog een grafiekje gemaakt :

Jwkc92S.png


Pure waanzin. Die top 5 passeert dus effectief 3-5 keer per dag.
 
Over de muziekkeuze op de radio kun je blijven discussiëren, dat is een smaakkwestie (behoudens idd het eindeloos herhalen van dezelfde muziek, op StuBru zijn ze heel goed in het opduikelen van een oud nummer om dat dan in de loop van de week elke drie uur te spelen).

Maar die "luisteraars-participatie"... ow my god. Wie kan het wat schelen waar Melissa momenteel aan het luisteren is, dat Davy straks mosseltjes gaat eten met zijn zoetje en dat Ricardo supersnel zijn gang kan schilderen op de nieuwe van Stromae? En dat (gespeelde?) enthousiasme van die presentatoren maakt mij ronduit depressief.
 
Die mens heeft nog een grafiekje gemaakt :

Jwkc92S.png


Pure waanzin. Die top 5 passeert dus effectief 3-5 keer per dag.

Prachtig, over smaak kan je discussiëren, maar bij deze is er dus ook cijfermatige onderbouwing dat Q-music de grootste schijtzender van dit land is. Op de voet gevolgd door MNM natuurlijk, wie had er iets anders verwacht...
 
Prachtig, over smaak kan je discussiëren, maar bij deze is er dus ook cijfermatige onderbouwing dat Q-music de grootste schijtzender van dit land is. Op de voet gevolgd door MNM natuurlijk, wie had er iets anders verwacht...
Jammer genoeg doet StuBru tegenwoordig niet zoveel beter meer.
 
Prachtig, over smaak kan je discussiëren, maar bij deze is er dus ook cijfermatige onderbouwing dat Q-music de grootste schijtzender van dit land is. Op de voet gevolgd door MNM natuurlijk, wie had er iets anders verwacht...
eigenlijk mijn 2 lievelingszenders :) staan hier ganse dag te spelen 🙈 sorry
 
eigenlijk mijn 2 lievelingszenders :) staan hier ganse dag te spelen 🙈 sorry
Vind je het niet storend, ook al vind je de muziek goed, dat je alle dagen zooooveel hetzelfde hoort? Op een bepaald moment ben ik zelfs mijn favoriete nummers wat moe en heb ik nood aan iets anders.
 
Vind je het niet storend, ook al vind je de muziek goed, dat je alle dagen zooooveel hetzelfde hoort? Op een bepaald moment ben ik zelfs mijn favoriete nummers wat moe en heb ik nood aan iets anders.
nee eigenlijk niet
 
Vind je het niet storend, ook al vind je de muziek goed, dat je alle dagen zooooveel hetzelfde hoort? Op een bepaald moment ben ik zelfs mijn favoriete nummers wat moe en heb ik nood aan iets anders.
Dan moet je eens een maand in een Gamma gaan werken. Uur na uur dezelfde popnummers én die irritante reclamespotjes van Gamma ... héhé!
 
Dan moet je eens een maand in een Gamma gaan werken. Uur na uur dezelfde popnummers én die irritante reclamespotjes van Gamma ... héhé!
Ik heb tijdens mijn stage op een kantoor gezeten met elke dag Q en ik werd zot. Ik ken al de nummers van toen nog steeds vanbuiten.
 
In 2015 deed ik vakantiejob in retail.
Bij één lied stapte ik steevast naar het toilet of magazijn: Maroon 5 - Moves Like Jagger
Dit gebeurde toch minstens een viertal keer per dag.
 
Terug
Bovenaan