Kga u nog inhalen denk ik.

2 weken bezig en zit aan aflevering 26 nu. Luistert echt wel vlot weg.


Alleen zit ik constant met da intro liedje in mijn hoofd, tot grote ergernis van m'n vrouw 🤣

En elke keer ik een vogel zie denk ik aan "vohelkes!!!
Amai,

Dan doe je er wel goed aan door.
Geloof me, je gaat nog zoveel lol beleven.


De aflevering met de kludde is me wel bijgebleven. Khad niet gedacht dat die zo spannend ging uitdraaien.
Kijk er maar naar uit. :music:
 
De laatste, welcome to the mosselfok 2022, is weer zo ambetant om te beluisteren omdat Alex weer bij alles interessant moet doen, een dweis kluchtje moet vertellen, een stemmeke moet achter doen of 50 dialogen uit ne film moet vertellen. Denk dat Xander halverwege de podcast het gewoon opgeeft :/.
 
Laatst bewerkt:
Oei wanneer gebeurt dat dan?

Ik zit nu aan 104.
Rond 250 begon Seppe bij productiehuis Shelter te werken waardoor hij het druk had. Rond diezelfde tijd begint meneer De Geens een horeca imperium en komt die ook minder aan bod. William doet meer in de media en heeft het ook drukker. Jens Dendoncker en Jelle De Beule krijgen dan een (grotere) rol en ook Fokke komt meer in beeld.
 
Beide 2 keer in de coronatapes en ook al in de post aflevering 300 geweest. Dus als er wrevel was zal die wel uitgepraat zijn


Juuuust. William in zijn game kamer. Die met Seppe kan ik mij wel moeilijker voor de geest halen. Mss heb ik die dan gemist. Ben echt aan het dementeren. :)

Goed ja, los daarvan, ken iemand die samenwerkt met Boeva, en heel gediend is die alleszins niet, met de manier waarop hij en een paar andere opzijgeschoven werden. Xander ook maar een klein mannetje bij momenten, wat ook duidelijk werd in die podcast met Geubels.
 
Net 2 heel interessante afleveringen beluisterd

Met Willy Linthout en erna met die soldaat.

Nooit geweten dat de kerk in de Urbanusstrips gebaseerd is op de kerk waar ik mij al 14j dagelijks 2x naast parkeer :ROFLMAO:
 
Ja lap. Volgende mosselen live gaan ze weer een Eddy Wally boek lezen. Was aanvankelijk zeker funny, maar nu toch wel afgezaagd aan het worden. Giles zal ook weer in giechel modus zijn als Jelle erbij zit.
 
Terug
Bovenaan